Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vanskelig å komme unna husmorgenene dine gitt... Innbiller meg at man må ha husmorgener for å ha håndarbeidevner på linje med dine. Ellers har jeg en svak følelse av at du kanskje finner deg litt for ofte i ting? Edit: Og så tror jeg du har ganske sprø humor (= me like)
ei skikkelig god jente, tror du liker og sysle rundt hjemme, digger humoren din, liker ditt syn på livet også tror jeg du er så snill at du er litt dumsnill innimellom?[8|][;)]
Hmmm, dere har jo rett alle sammen jo.....[:D] Og det stemmer kanskje at jeg KAN være litt dumsnill innimellom, at jeg muligens finner meg i litt for mye (fra sambo[:'(]), men ikke så ofte som det kanskje kan virke!!!!!!!!!!!!!![;)]
Men det med perfekt husmor vet jeg virkelig ikke hvordan dere har kommet fram til altså...[8D]
Du virker utrolig morsom!
digger alle signatur-byttene..
fått med meg at du er flink med håndarbeid, kanskje også da flink i "husmorfaget".. [:D]
ellers så må jeg innrømme at du har falt litt utenfor min radar, kjenner deg ikke så godt som jeg nok burde.. [8|][:)]
men bare en ting å gjøre med det; bli kjent! [:D][:)]
- STORT HJERTE
- Flink mamma
- Tapper
- Husmor delux
- Bryr deg utrolig mye om andre
- Flink med håndarbeid
- Har verdens søteste datter![:D]
- God humor! Litt galge humor til tider også, men det liker vi!
- Setter alltid andre foran deg selv, men av og til må du sette deg selv først og![:)]