*insp* Hvor er det merkeligste stedet du har skifta bleie?

*hage*

Gift med forumet
Mitt er egentlig ikke så merkelig, i baksetet på bilen. Det er ikke alltid det passer seg å vente på neste bensinstasjon når man kjører rundt i Norge..

Må bli i bilen her også[:D]

Framsete i bilen..

Er vel ikke så veldig merkelig, men har hvertfall skiftet på flyet, og i bilen.

Man blir jo etterhvert så dreven at det ikke er noe problem å skifte bleie off-road, men å skifte på et ryanair fly med verdens trangeste do- i turbulens, det var ikke så veldig kult !

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Man blir jo etterhvert så dreven at det ikke er noe problem å skifte bleie off-road, men å skifte på et ryanair fly med verdens trangeste do- i turbulens, det var ikke så veldig kult !

He he skiftet i setet mellom meg og mannen min jeg [:D]

ORIGINAL: dingdoria

ORIGINAL: Stor og lillesprett

He he skiftet i setet mellom meg og mannen min jeg [:D]

Hadde jeg gjort det tror jeg nok det hadde kommet noen kommentarer, for det var værste flytende bæsjebleia ! Hehe [:D]

I bilen.. Først ett par ganger i baksetet, så ett par ganger i framsetet og til slutt fant jeg ut at det var best plass i bagasjerommet [:)] (Har stasjonsvogn)

ORIGINAL: @Firstbaby09

Emh.. I baksete midt på motorveie! [8|][8|] Akutt bæsjebleie + sårhet.. Og DA var det bare og svinge av til siden og få av bleia.. Vaske og styre.. Så på med ny og oppi bilsete![8D]
Tror det er første gang jeg har klart og skifte bleie på under 10 min..[8D]

WOW, første gang på under 10 minutt? Hehe, du bruker lang tid du til vanlig [8D]

Har blitt et par-tre bleier i bilen, men "rareste" er vel i vogna i midtgangen på sitteavd på danskebåten. Tror ikke noen merka det. De tre gamle damene som satt bak oss kommenterte i alle fall at jeg hadde en usedvanlig snill unge... (Sov hele veien. Var trøtt som en makk etter en laaaang dag i Danmark[;)])

Back
Topp