insp. Hvilken potte er best??

Det går ann å skru den av om det skulle være et problem. Her synes han det er bare gøy og han jubler samtidig som lyden.. hehe.. hvis du søker på den på youtube kan du høre selv hvilke lyder som kommer.
Da vi fikk potta synes han det var veldig gøy å putte vann oppi for da kom lyden, så vi måtte fjerne den saken lyden kommer fra.. men jeg angrer ikke for at vi kjøpte den.. den har blitt stående og blitt brukt som krakk lenge, for han har ikke vært klar.. men nå plutselig bruker han den masse uten at vi har mast.. virker god å sitte på også :)

Hvis det ikke går bra med den potta vi har kjøpt så skal jeg vurdere en sånn en altså :) Virker kjempe kjekk, spesielt også med at den funker som krakk.

Vi har hatt en helt enkel potte kjøpt på barnas hus til 100 kr tror jeg, men har kjøpt babybjørn doring, den er stødig og god.
Begge begynte her når de var 1 år. :)

Ja det er ikke så lett.. Hva med noe pusle leker han bare for leke med når han sitter på do eller potte? Noe attraktivt så han vil sitte litt lenger?
Hjelper ikke med sjokolade engang. hadde nonstopp på glass haha... så vet ikke annet enn å prøve potta og gi det enda en mnd eller to. det kan jo snu veldig fort. han blir jo kjempe glad når han tisser på do og klapper og gliser :)

Anbefaler Bumbo doring iværtfall! Den er veldig stødig og god utformet. Jenta mi vil ikke sitte på potte, men koser seg veldig på denne stødige doringen. Og så er det obligatorisk med med sangstund mens vi sitter der.

Har en vi kjøpte på Ullared,som spiller musikk når en tisser:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Skal kjøpe dosete jeg. Like greit :-)

Vi har denne fra Fisher Price
FISHER-PRICE-Ducky-Fun-3-in-1-Potty-572173-733550.ashx

kjøpte den for trumfbonusen min for lenge siden.. den spiller av en morsom lyd når han gjør noe og kan også brukes til å stå på når lokket er igjen.. synes den er kjempekjekk :)
Den brukte vi også, men satte aldri i batterier ;) kjempekjekk, grei å tømme ut av (egen skål).

Vi har tre forskjellige. En i hver etasje og en i bhg. Alle funker til det de er ment for :-)

Hadde Babybjörn sin med høy rygg. Funket veldig bra! Gikk ikke lang tid før han ville over på doen, men i starten var potte kjempekjekt og mindre skremmende enn do.

I vår bhg må man ha egen potte. Sikkert litt forskjellig. Men i hver etasje hjemme er kanskje ikke nødvendig. Men her går det unna :-)

Kjøpte et par stykker til 25kr stk når eldste var 4mnd. Gikk som det suste, så lillesøster begynte da hu var 3uker gammel. Kjør på, slapp bæsjebleier og ungene var superfornøyde :) bleiefri på 2årsdagen;)

Var superfornøyd med Babybjørn, fin passform og kjekt at man kunne ta av den ene delen og kaste rett i do - enklere enn å helle hele potta over skåla.

Back
Topp