insp. Hvilken potte er best??

Hufsetrulta

Forelsket i forumet
Etter å ha lest om pottetrening her inne så jeg fort at jeg er 3 mndr for sent ute med å starte pottetrening på lillemann som nå er 18 mnd.. ;)

Hvilken potte har barnet ditt? Er dere fornøyde med den?

Jeg bestilte potte i går fra Amazon.co.uk etter å ha lest en del anmeldelser der inne og kom frem til
Baby bjørn potten med høy rygg, som jeg for øvrig bare måtte betale 149,- inkl. frakt kontra 349,- som de koster på babyshop..

jeg sverger til babybjørn sin potte da den har vært desidert best av de vi har prøvd :)

Takk for tips. Skal jeg sannelig bestille jeg også. :D

Den ser fin ut den der. aldri brukt potte på¨mine, gikk rett på doen (doring) når de var 13 mnd og 10 mnd. fungerte supert, slippe det bæsje klinet med pottevaskinga.
Men har vurdert å kanskje prøve potte på minin nå, siden han har gått litt tilbake i dotreningstadiet sitt. Kanksje det er mer gøy. Men redd det er penger rett ut vinduet også. Han klarer fint å sette seg på do alene og er 2 år nå, men skal like fort ned igjen. tenker at det blir det samme om det blir potte i hus også....

Den ser fin ut den der. aldri brukt potte på¨mine, gikk rett på doen (doring) når de var 13 mnd og 10 mnd. fungerte supert, slippe det bæsje klinet med pottevaskinga.
Men har vurdert å kanskje prøve potte på minin nå, siden han har gått litt tilbake i dotreningstadiet sitt. Kanksje det er mer gøy. Men redd det er penger rett ut vinduet også. Han klarer fint å sette seg på do alene og er 2 år nå, men skal like fort ned igjen. tenker at det blir det samme om det blir potte i hus også....

Ja det er ikke så lett.. Hva med noe pusle leker han bare for leke med når han sitter på do eller potte? Noe attraktivt så han vil sitte litt lenger?

Jøsses, da er ivertfall eg seeeeeeeint ute med pottetrening på litlå.. Hu er snart 3 år, i mnd så blir det jo 35 da ca ...

Vi har den 3 i 1-potta fra Biltema. Den har lokk på, så den fungerer som krakk som man kan stå eller sitte på, og så har den polstret doring som man kan bruke på doen også, og så har den en løs bunn der hvor tisset havner, så man kan ta ut den lille ausa/skålen og tømme ut det som har havnet i den, og rengjøre evt.

Jeg er superfornøyd med den, bortsett fra at Sofie faktisk aldri har tisset i den. Hun ville bare sitte på do, så hun brukte da doringen og hadde beina på potta. Hun sluttet også veldig raskt med doringen, syns det var lettere å bare gli bak og holde seg.

Vi har denne fra Fisher Price
FISHER-PRICE-Ducky-Fun-3-in-1-Potty-572173-733550.ashx

kjøpte den for trumfbonusen min for lenge siden.. den spiller av en morsom lyd når han gjør noe og kan også brukes til å stå på når lokket er igjen.. synes den er kjempekjekk :)

Babybjörn sin med rygg :)

kjøpte den for trumfbonusen min for lenge siden.. den spiller av en morsom lyd når han gjør noe og kan også brukes til å stå på når lokket er igjen.. synes den er kjempekjekk :)

Den var fin. Hadde lyst på en kul en med lyd jeg også, men leste om andre unger som ble redd i stedet for glad når de hørte lyd .. :)

Til gutter er det greit å se på om utformingen av fronten og den tuppen som står opp mellom bena funker dersom gutten tisser rett fram. Noen småbarn har en kort tiss som står rett fram og ikke alltid lett å få den til å peke NED i potta eller doen.

Den var fin. Hadde lyst på en kul en med lyd jeg også, men leste om andre unger som ble redd i stedet for glad når de hørte lyd .. :)
Det går ann å skru den av om det skulle være et problem. Her synes han det er bare gøy og han jubler samtidig som lyden.. hehe.. hvis du søker på den på youtube kan du høre selv hvilke lyder som kommer.
Da vi fikk potta synes han det var veldig gøy å putte vann oppi for da kom lyden, så vi måtte fjerne den saken lyden kommer fra.. men jeg angrer ikke for at vi kjøpte den.. den har blitt stående og blitt brukt som krakk lenge, for han har ikke vært klar.. men nå plutselig bruker han den masse uten at vi har mast.. virker god å sitte på også :)

stilig!!
mine ville ikke på potte, så vi gikk rett på do =)

Back
Topp