*insp* Hvilke produkter

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
kommer du til å bruke på deg selv når babyen kommer?

Med tanke på økt hudkontakt og babyens sensitive hud, kommer du til å skifte f.eks. shampo (og balsam), kroppsvask, bodylotion for ikke å nevne parfyme o.s.v dersom de har sterk lukt/parfyme o.l.?

Kommer du til å be mannen/kjæresten om å skifte produkter?

Selv syns jeg mannen min sin shampo/dusjsåpe har en sterk lukt (sportsdusj), så vi har diskutert at i alle fall han skal bytte. Jeg vurderer også å bytte de produktene jeg har med sterk (såpe)lukt til helt nøytrale produkter evt noen mildere.

Nei det har vi ikke tenkt på eller snakket noe om.
Her bruker vi nok det vi har brukt og bytter heller om det viser seg å være nødvendig.[:)]

ORIGINAL: tuttrun

Nei det har vi ikke tenkt på eller snakket noe om.
Her bruker vi nok det vi har brukt og bytter heller om det viser seg å være nødvendig.[:)]

Sign :)

Ja, jeg er forsiktig med sånt. Babyer har sterk og følsom luktesans. Lukt er også viktig for dem mtp trygghetsfølelse, så vil lukte mest mulig naturlig. Eneste som ikke blir bytta/droppa er deoen. [8D]

Både meg og min samboer bruker milde såper, vi reagerer på sterke, så vi trenger ikke å skifte de ut, parfyme kommer vi nok til å bruke litt mindre, bare til besøk og slikt.. Han bruker en ganske sterk parfyme, så tror nok det er best! [8D]

Kommer til å fortsette å bruke det jeg bruker[8D]
Når det gjelder såpe så bruker bruker en babysåpe med mye olje i og uten parfyme.. Den lukter ingenting[8|] Så tror ikke det er noe problem. hehe

vi bruker ikke parfyme ol annet enn til spesielle anledninger.
Bruker dove deo, det fortsetter jeg med, er fornøyd med den[:D]
Ellers er det first price dusjsåpe og shampoo og lano håndsåpe så fortsetter nok med det også.
Bruker håndkrem når jeg trenger det[:D]

bruker milde produkter tilvanlig så det kommer jeg til å fortsette med..og parfyme bruker jeg sjelden..kommer ikke til å bruke det når babyen er kommet iallefall...har supergod luktesans selv..så kan bare tenke meg hva babyen har..ikke noe særlig å ligge å få pupp i sterk parfymestank..

Det har jeg faktisk aldri tenkt på..
Men sterk parfyme holder jeg meg unna. Er det verste jeg lukter og husker jeg HATET det når det luktet andres parfymer av Emil[:'(][:'(][:'(] ÆSJ!!!

ORIGINAL: happybaby

Vi bruker ganske nøytrale produkter fra før, så tror ikke det skal bli nødvendig[:D]

sign [:)]

Back
Topp