*insp* Grøt !!

HottiePottieFlottie

Glad i forumet
gir dere forsatt 8 mnd`s eller 12 ?

12 mnd. gjort det i et par mnd..

12 mnds, er ikke så ofte hun vil ha grøt lenger, men lager det en gang i blandt[;)] Vil gjerne at hun skal spise grøt, men som oftest spytter hun det bare ut igjen og vil ha brødskive isteden..

12 måneder... gjort lenge :) men elias er møkk lei grøt .. .så han får det når han øsnker den ..

har hatt 12 mnd lenge, men han liker ikke den. Etter å ha snakka med hs og vi kikka i nestle permen hun hadde der, så er det mer næring i 8 mnd grøten. Så han får den nå, når han vil ha.

jeg bruker forsatt 8 jeg :P Han blir mett på den så :P

Vi bruker 6 og 8 mnd grøt enda, men i større porsjoner enn det som står på pakken så klart. Er litt redd for å bruke fullkornsgrøt etter at vi hadde en periode hvor han sannsynligvis reagerte på den. Men det er flere mnd. siden nå så vi kan vel i grunnen prøve litt "større" grøt igjen snart..[:)]

Akkurat nå bruker vi 12.

Mest 12 mnd men får 8 mnd innimellom for å få litt variasjon[:)]

Bruker fra 6 mnd, jeg bruker bare naturelle grøter uten fruktsmak pga av det visstnok er høyere innhold av (husker ikke hva det heter, men skal finne det ut) ...... i grøter med fruktsmak. Så blander jeg heller inn frukt, bær, gryn o.l. selv

bruker småfolk sin 12 mnd grøt på morgenen og nestle 8mnd på kvelden.
Han liker kun den ene 12 mnd grøten. Så for å få litt variasjon gir vi 8mnd grøt også

Hun får brødskive til morgenen og kvelden... Grøt er det noen uker siden vi sluttet med...

Back
Topp