insp av pysj-tråden

Heidi10+12

Gift med forumet
bruker DU pysj??

sover naken her [:)]

Med boxer,ammebh og singlet :)

Jepp, bruker som regel noe, varierer litt, men bruker ikke pysj med fot. [;)][8D] Hehe, neida, som regel er det nattkjole, men ikke på varmeste sommeren. [8D]

Sover som regel naken jeg :) Oliver har egen dyne, så gjør ikke noe at jeg er naken ;)

Kommer veldig ann på årsitd og vær!

Vinter så er det ofte bukse, sokker, genser ullsokker

sommer, minst mulig

ORIGINAL: AneFrank

Vanligvis i trusa, i disse ammetider i truse og BH [;)]

Det samme her. Men har akkurat sluttet å amme. Er oppe ørtenogførti ganger i løpet av natta, så har på meg en singlet. (skal snart ha på bukser, genser og sokker fordi det er kaldt å stå opp på natta[8D])

Sover vanligvis (føler det blir litt teit å si 'vanligvis', ettersom jeg ikke har gjort det siden Mini kom, men..) i bare trusa, men nå er jeg oppe mange ganger på natta, så da er det pysjbukse/haremsbukse og singlet!

Må ha på trusa.
Men jøsses da, ungene har jo godt av hudkontakt, så bryr meg ikke om jr. ligger inntil meg hvis han er i sengen [;)]

ORIGINAL: Babbs

Må ha på trusa.
Men jøsses da, ungene har jo godt av hudkontakt, så bryr meg ikke om jr. ligger inntil meg hvis han er i sengen [;)]

her sover både jeg og samboer`n nakne.. og vesla sover sammen med oss fra rundk kl 6 til vi står opp rund 8..
er ikke problemet med det![:)]

Er ikke pga bayen jeg sover med klær på da. Er en frysepinn bare. Dessuten har jeg mange fine nattkjoler. [:D] Dusjer med Elsa innimellom, har ikke noe problem med hudkontakt! [;)] Mannen sover bare i boxer og ofte uten dyne. Vi er litt forskjellige der, hehe.

Truse og t-skjorte/singlet. Har prøvd å sove uten noe, og i bare trusa osv, men det funker bare ikke.. innbiller meg at jeg klør over alt da [8D][:D]

ORIGINAL: Babbs

Må ha på trusa.

samme her[:D]

ORIGINAL: FRK John Deere

Kommer veldig ann på årsitd og vær!

Vinter så er det ofte bukse, sokker, genser ullsokker

sommer, minst mulig

Sign [:)]

I sleep in gods gift[:D]

Har ikke nå problem med hudkontakt.. Jeg bare syns det er greit med trusa på når han skal ligge sammen med meg[;)] vet ikke hvorfor jeg er sånn, men sånn er det bare[8D]

Her varierer det veldig, fra naken, med bare truse, truse og ammesinglet, kort pysj og lang pysj [8D] Ja, var vel igrunn alle alternativene det... Hehe

Back
Topp