'*insp av overvektstråd*

Ikke alle kan få kroppen til " Dama til Northug"

Folk har  forskjellig skjelett og kroppsfasong-JEG kunne aldri sett sånn ut uansett hvor tynn jeg blei.
Greit å ha realistiske forbilder hvis man først skal slanke seg.

Hvis jeg skulle ha noen forbilder, måtte det vært noen på samme høyde og noenlunde lik kroppstype.

I mitt tilfelle, 160 høy med kraftig overkropp og spinkel "underkropp"(  strl 42  oppe/36 nede)
                  Så da blir det nærmeste  : Salma Hayek , muligens Samantha Fox i sine glansdager

ORIGINAL: *Solsikke*

ORIGINAL: Dollysmurfen

Noen kilo for mye:

Overvekt:

Fedme:

Enig med Dollysmurfen her jeg altså. [:)]

Me too![:)]

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: Drømmeren

Hehe for meg så er midten tynn , mens di andre er normal...

Joda, for så vidt så er jo det normalt i vårt samfunn, siden de fleste faktisk ser sånn ut.
Men fakta er at det er noen kilo for mye. Klarer ikke så si at hun er slank på de to ytterste bildene..[8D]

Men Rachel Nordtømme (det øverste bildet) mener jeg er idealet. Slik burde man se ut kroppslig.

Da er jeg jaggu glad du ikke har sett meg[:o][8D]

Det er jo ikke slik at jeg ser ned på de som har noen kilo for mye. Hvordan man er personlighetsmessig har mest å si, som alltid. [:)]
Men sånn rent helsemessig, så vil jeg tøre å påstå at det ikke er helt bra å ha så mange kilo for mye.

Noen kilo for mye stemmer ikke på meg.. ekstrem overvekt stemmer på meg[:(]

drømmeren jeg føler med deg ang kg.... i følge vekt og høyde så er jeg 74 kg for mye.... men jeg er i gang og kjemper mot di.... 54 totalt.. jeg er kraftig i utgangspunkte så om jeg går ned for mye vil det bare se ut som skinn og bein..

(nå har jo jeg møt deg da og vet hvordan du ser ut da... en søt jente med noen kg for mye ja men alike vel søt jente) =)

Enig med dollysmurfen på det meste her ja!

Har faktisk vært heilt her oppe i august i fjor
Din BMI er:
52.22
Ekstrem fedme

ha ingen syn på det siden eg ligg i denne klassen i følge Bmi,
Her ligg eg nå og har gått ned 32 kg

Din BMI er:
39.56
Fedme, klasse II

Må faktis ned hitt får å bli normal vektig, noe som tilsvarer 37 kg til...
Din BMI er:
24.92
Normal vekt

Back
Topp