'*insp av overvektstråd*

valentinesbaby

Gift med forumet
Hva mener dere er *noen kilo for mye
                          *overvekt
                          *ekstem fedme

Og kjenner dere mange dere ville satt i de ulike gruppene? 

ORIGINAL: valentinesbaby

Hva mener dere er *noen kilo for mye
                         *overvekt
                         *ekstem fedme

Og kjenner dere mange dere ville satt i de ulike gruppene? 

Noen kilo for mye er det jeg vil kalle "normal" - eller alså noen kilo for mye. Absolutt ikke stygt.
Overvektig er det jeg er selv... Det er litt vanskelig å forklare, for det kommer an på kroppsformen også hvor stor man ser ut.
Ekstrem fedme mer de som man må se på to ganger for å se hvor galt det faktisk kan bli.....[8|]

ORIGINAL: Frøgen*

Noen kilo for mye er det jeg vil kalle "normal" - eller alså noen kilo for mye. Absolutt ikke stygt.
Overvektig er det jeg er selv... Det er litt vanskelig å forklare, for det kommer an på kroppsformen også hvor stor man ser ut.
Ekstrem fedme mer de som man må se på to ganger for å se hvor galt det faktisk kan bli.....[8|]

Akkurat sånn tenker jeg også. [:)]

*noen kilo for mye 15+
*overvekt 30+
*ekstem fedme 60+

Men som skrevet over her så kommer det an på kroppsfasongen også.. så di talla jeg skrev trenger ikke nødvendigvis å stemme.. men er sånn ca[;)]

Om jeg kjenner noen som er ekstremt overvektige? Ja meg selv[:(][:(][:(][:(][:'(]

Det har jeg ingen "teori" på,
men bmi regnestykket er helt på bærtur spør du meg
(vekt vs høyde regninga...) [:'(]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Noen kilo for mye:

Overvekt:

Fedme:

Seriøst??? hun første er jo slank[:-]
Hun andre er ikke langt ifra slank hun heller[8|]

Noen kilo for mye:

Overvekt:

Fedme:

Hun første er bare uheldig med antrekket, vil nå jeg si..
Ikke mye kilo for mye etter min mening!! [:)]

ORIGINAL: Drømmeren

Noen kilo for mye:

Overvekt:

Fedme:

Slank? syns a ser lubben ut jeg da..

ORIGINAL: Miss Claymore!

Noen kilo for mye:

Overvekt:

Fedme:

Slank? syns a ser lubben ut jeg da..

Da kunne jeg drept for å sett lubben ut[8D]

enkelt for meg....http://www.melk.no/kosthold-ernaering/test-deg-selv/bmi-kalkulator/?gclid=CJGMi5j5iqgCFQQq3woddzLRCg

Dette er slank:

Her er Jessica Simpson. I midten er hun slank:

Hehe for meg så er midten tynn , mens di andre er normal... [8D]

Noen kilo for mye:

Overvekt:

Fedme:

Nå ble jeg veldig glad i deg..hehe....sånn cirka sånn jeg ser ut, og syns det går under katogorien lubben [8D]

Hehe for meg så er midten tynn , mens di andre er normal...

Joda, for så vidt så er jo det normalt i vårt samfunn, siden de fleste faktisk ser sånn ut.
Men fakta er at det er noen kilo for mye. Klarer ikke så si at hun er slank på de to ytterste bildene..[8D]

Men Rachel Nordtømme (det øverste bildet) mener jeg er idealet. Slik burde man se ut kroppslig.

Da er jeg jaggu glad du ikke har sett meg[:o][8D]

Joda, for så vidt så er jo det normalt i vårt samfunn, siden de fleste faktisk ser sånn ut.
Men fakta er at det er noen kilo for mye. Klarer ikke så si at hun er slank på de to ytterste bildene..[8D]

Men Rachel Nordtømme (det øverste bildet) mener jeg er idealet. Slik burde man se ut kroppslig.

Da er jeg jaggu glad du ikke har sett meg[:o][8D]

Det er jo ikke slik at jeg ser ned på de som har noen kilo for mye. Hvordan man er personlighetsmessig har mest å si, som alltid. [:)]
Men sånn rent helsemessig, så vil jeg tøre å påstå at det ikke er helt bra å ha så mange kilo for mye.

Noen kilo for mye stemmer ikke på meg.. ekstrem overvekt stemmer på meg[:(]

Ja Rachel ser flott ut hun, men jeg tror fåtallet ser slik ut etter en fødsle eller to.... Jeg veier det samme nå som før jeg fikk barn og var/er slank, men kroppen ser ikke lik ut nå som før. Har faktisk ikke tid til å trene slik som før og er "slappere i fisken". Er vel fåtallet som kan blogge og leve av trening slik som Rachel, er glad jeg har andre idealer som er litt mer realistiske

Noen kilo for mye:

Overvekt:

Fedme:

Enig med deg! Slik tenker jeg også i forhold til noen kilo for mye, overvekt og fedme

Noen kilo for mye:

Overvekt:

Fedme:

Enig med Dollysmurfen her jeg altså. [:)]

Hva mener dere er *noen kilo for mye - det er noen kilo over hva man burde veie, men ikke at man er tjukk.
                         *overvekt - da ser man tjukk ut, veier for mye
                         *ekstem fedme - sånn at man har problemer med ulike ting i hverdagen pga vekta.

kjenner dere mange dere ville satt i de ulike gruppene? kjenner mange med noen kilo for mye, noen få med overvekt, men kjenner ingen med ekstrem fedme tror jeg.

ORIGINAL: skyberta

Ja Rachel ser flott ut hun, men jeg tror fåtallet ser slik ut etter en fødsle eller to.... Jeg veier det samme nå som før jeg fikk barn og var/er slank, men kroppen ser ikke lik ut nå som før. Har faktisk ikke tid til å trene slik som før og er "slappere i fisken". Er vel fåtallet som kan blogge og leve av trening slik som Rachel, er glad jeg har andre idealer som er litt mer realistiske

Det er sant, men de fleste har faktisk tid til 30 minutter hver dag. Det skal ikke alltid så mye til.
Jeg har henne som ideal akkurat nå, selv om det kanskje er urealistisk. Jeg liker uansett å ha et litt ekstremt ideal, fordi det gjør at jeg motiveres ekstra mye. Og jeg tror ikke det er direkte uoppnåelig.

Usj, ikke få det til å høres så enkelt ut da, får bare dårlig samvittighet[;)]

enig med bildetråden med erna og gjengen[:)]

jeg mener at når man er overvektig, så har man fremdeles fasong, altså at forholdene til kroppen stemmer greit, man har litt midje... men når magen er lenger ute enn puppene og beina blir kjempesmå ifht magen og slikt, det jeg føler ikke er en bra fasong på en kvinne, så er det fedme.. i mine øyne[:)] og folk kan se kjempeflott ut selvom de er overvektig, men ikke når det er fedme, og grunnen til den er jo enkelt og greit: det er usunt... mennesker blir tiltrukket av det som er sunt.... samme med folk som har svarte, hullete tenner og gusten og kjempekvisete hud og slikt...det tyder på en usunn livsstil og det er mennesket laget til å ikke tiltrekkes av...... (hvis man ser bort i fra de med fetisjer då :P finnes jo folk som liker slikt og ;) )

Back
Topp