insp av generell... EUROPIRS

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
handler du til ditt barn på europris??

var diskusjon på generell, eller, et spørsmål, ang barnesete dems...
aldri i livet at jeg hadde kjøpt det der...

jeg liker ikke uteklærne derifra... crap kvalitet....!

men, har kjøpt sokker til ellie der... og de er helt greie. litt små i størrelsen bare.

Handler trysil sokker der[:)] De er gode.

Men ikke noe annet til ungene nei... Har vel skjedd at jeg har handlet sokker til 11åringen der, men hun bruker dem bare 2 ganger, så må de kastes, så spiller liten rolle kvaliteten på akkurat det...

Men hadde nok ikke kjøpt bilstol, regnklær o.l. der nei... Å iallefall ikke sko[:'(]

Har kun testet de tykke sokkene dems og de synes jeg er gode.

Ellers hadde jeg aldri i livet tenkt tanken på det bilsetet!

Ikke kjøpt noe der til mini enda, barnesetet hadde jeg aldri godtatt at han satt i.

Kjøpe sokka der, men synes trysilsokken e litt stramm...tjukk i leggen han min!
Så fikk han basseng derfra i sommer, så fikk han av min mormor nattdrakt derfra!
Dæm va god helt opp te str 74, etter den str vart dæm rar for dæm har like mang knappa i str 62 som 80 å da blir det store hull mellom knappan...[8D]

Har bare kjøpt nånn trysilsokka derifra[;)] syns dæm va go da

Handler der uten problem, men IKKE barnesete nei.

Tenker da på mer ting som leker, sokker, sandaler, tøfler osv...
Har hatt regntøyet og, og synes det var kjempebra. Varte MYE lenger enn Helly Hansen sitt.

Bodyene på europris er kjempebra[:)] Og så kjøper jeg joggedress til Benjamin der, de er av super kvalitet!

Jeg har kun handlet sokker der av klær. Kjøper mest stearinlys, mopper, plastkasser og sånt der jeg.
Det er en kjekk butikk, men klærne der er ikke så utrolig mye billigere enn de på hm, cubus osv, så jeg har ikke tenkt tanken.

Bilstol kunne jeg aldri kjøpt i en sånn type butikk. Og heller ikke sko til snuppa- det er så utrolig viktig å ha riktige og gode sko

ORIGINAL: MiniMoi

Har kun testet de tykke sokkene dems og de synes jeg er gode.

Ellers hadde jeg aldri i livet tenkt tanken på det bilsetet!

Sokker og et par sandaler etc har blitt handla der. og ei "fotballdrakt". Utetøy etc blir ikke kjøpt der, nei. Til det er kvaliteten altfor dårlig.

ORIGINAL: *prøvedokka*

Jeg har kun handlet sokker der av klær. Kjøper mest stearinlys, mopper, plastkasser og sånt der jeg.
Det er en kjekk butikk, men klærne der er ikke så utrolig mye billigere enn de på hm, cubus osv, så jeg har ikke tenkt tanken.

Bilstol kunne jeg aldri kjøpt i en sånn type butikk. Og heller ikke sko til snuppa- det er så utrolig viktig å ha riktige og gode sko

sign [:)]

hmmmmm utedressene var best i test for ett par år siden faktisk. og jeg synes de er helt supre jeg da... har hatt de til oda og vilja to år på rad jeg. er strålende fornøyd. de holder på varmen og impregnerer du de i første vask så holder de jammen meg på fuktigheten også. har bare gode ting å si om de dressene jeg. jeg liker å ha to dresser hver til de slik at de har noe å bytte på hvis en er møkk skitten. og med 3 barn har jeg rett å slett ikke råd til å kjøpe reima dressen til styggdyr pris. liker å ha barnehage klær som jeg slipper å bli redd for å bli ruinert om de er så uheldige å bli ødelagt. 

Back
Topp