Insp av chrichri!!!!!

Vand

Forumet er livet
Bruker de små voksipose ennå???? Tenker ikke på vær og vind, men om de faktisk passer inni de! [;)]

ja, har satt på den lange delen[:)]

har voksi urban [:)]
den er som en liten sovepose[;)]

Vi har to sånne gamle, klassiske voksiposer, og de er for små nå. Kjøpte også en annen voksipose, men den var liten i utgangspunktet, så den er nødløsning!

Nå sover hun i lavvoen i bhg, i en gammel men god sovepose[:D]

Vi har en Voksi Urban, og den lånte Emma litt i sommer med den lange delen - masse plass [:)]

den vi har passer sånn akkurat.. den er ikke for liten enda men blir litt kort når vi brer over men det kan ha noe med vogna å gjøre så jeg trykket av på at den passer og den er kjøpt,, men veldig god plass er det ikke[:D]

Kan jeg ikke svare på for det er så alt for lenge siden vi har prøvd. Har ikke sovet i barnehagen eller hjemme i vogna siden i fjor sommer..

det er ikke en voksiposi vi har da, men en vognpose fra simo, og den er kjempebra!! Syns jeg da.
Og den er langt i fra for liten. Han kan nok bruke den så lenge vi vil.

Her sover hun ikke lengre, så vosksiposen har ikke vært brukt her i vinter. Så jeg vet ikke om den passer lengre.

ORIGINAL: *Maik1*

Her sover hun ikke lengre, så vosksiposen har ikke vært brukt her i vinter. Så jeg vet ikke om den passer lengre.

Den hjemmelagde passa i desember, vet ikke nå..

Back
Topp