Insp av bryllupstråden

jentungen79

Glad i forumet
Hvor mange av dere tok opp lån for å gjennomføre bryllupet? Og hvor mye tok dere opp? [:)]

Har dere som hadde bryllup til 100000 + på sparekonto[8|] 

Mine foreldre er (heldigvis) svært konservative på enkelte omeråder ,og det samme var svigers[:D].
Så de insisterte på den varianten som var vanlig før i tiden..
Brudens foreldre betaler bryllupet,og brudgomens foreldre betaler alle drikkevarene[:D]. Så vi kom fra hele greia med ca 50 000 i PLUSS[:D]. (Fikk mange pengegaver,og når vi skulle betale blomster,musikk osv. så var det jammen betalt det også.)

ORIGINAL: MathiasOgMamma

ORIGINAL: jentungen79

Har dere som hadde bryllup til 100000 + på sparekonto[8|] 

Vi hadde tredeling, svigers, mine foreldre og vi. Men ja, vi hadde det vi betalte på sparekonto. Hadde spart i forkant og hadde penger på bok.

Vi fikk en sum penger av foreldrene mine og svigers. Resten betalte vi selv - og vi sparte til det. Så tok ikke opp lån. Dvs, vi betale noen få tusen med kredittkort, og det gjorde jeg opp to måneder etter bryllupet.

svogeren min skal gifte seg nå i sommer, de har spart i snart 2 år! Alt av skattepenger, lagt av fast beløp i mnd, utsatt oppussing av huset osv... vet ikke helt hvor budsjettet deres stopper, men det er helt klart at de har valgt å prioritere et stort bryllup, men de ønsket ikke å ta opp lån for å gjennomføre det.

vi sparte i nesten to år. hadde jeg måttet ta opp lån for å gifte meg så hadde jeg venta!
heldigvis var vi så heldige at både svigers og mamma og pappa var med og betalte bryllupet vårt [:D]

Vi skal bruke mine feriepenger... Har ikke mulighet til å spare mange tusen i mnd.. Men jeg får mitt drømmebryllup uansett[:D]

Sparte i 2 år, skattepenger,feriepenger og fikk 25-30 tusen av mine foreldre. Ble bruk ca 97 tusen

Back
Topp