insp.av alle bilsetetrådene

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Hvilket sete anbefaler dere som sete nr 2??[:)]
Bakovervendt og helst til 25 kg[;)]

vi har akta graco cosmi comfor fra storebror og er veldig fornøyd men det er veldig rett i ryggen men har forstått det at alle setene er sånn, men det har kommet godt ut i test også 9-25 kg [:)]

Braitax multitech[:D]
Har ikke brukt det selv men søsteren min har det til begge guttene sine og er storfornøyd!

ORIGINAL: miomin

Har ikke brukt det selv men søsteren min har det til begge guttene sine og er storfornøyd!

Funker det som forovervendt også eller dersom man MÅ snu han??[:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

ORIGINAL: nurkis og Sander

Det funker, men kommer ikke godt ut i tester forovervendt... Det gjør egentlig ingen av kombi-setene! De anbefaler å bytte til beltestol eller rent forovervendt sete når man må snu.

Okey[;)] Satser jo virkelig på at han kan sitte bakovervendt lengst mulig - men man vet jo aldri..

ORIGINAL: *Frk.Mamma

vi har akta graco cosmi comfor fra storebror og er veldig fornøyd men det er veldig rett i ryggen men har forstått det at alle setene er sånn, men det har kommet godt ut i test også 9-25 kg [:)]

Samme her. Syns også det er litt bratt.

Det funker, men kommer ikke godt ut i tester forovervendt... Det gjør egentlig ingen av kombi-setene! De anbefaler å bytte til beltestol eller rent forovervendt sete når man må snu.

Okey[;)] Satser jo virkelig på at han kan sitte bakovervendt lengst mulig - men man vet jo aldri..

Nei, man vet aldri... Men da burde dere evt. bytte til annet sete. [:)] Kombisetene er for tunge...

Ikke sant[:)]

Men da har jeg hvertfall et navn "på blokka" så jeg vet hvilket jeg skal se på [:)]

Back
Topp