*insp* ang soving

skytte81

Glad i forumet
Har dere vindu åpent om natten?
Vi skulle så veldig gjerne hatt det. Alltid hatt det før Angelica kom men tørde ikke når hun var så liten. Vi prøvde i forrige uke å ha det åpent ett par netter men da var det kanskje litt kaldt ute om natten? angelica ble iallefall små forkjølet og hadde 38.4 i feber ene dagen. Er jo ikke mye det da og er heller ikke sikkert det kom fra at vi hadde åpent vindu. men etter det har vi ikke turd å ha det åpent :(

er ikke sikker på hvor mange grader det er på rommet. men noen ganger syns jeg det er varmt altså.

angelica sover i bomullspysj med bein og har dyne over seg (som hun innimellom spenner av)

ORIGINAL: AogSerSANT

Vi har også vinduet på gløtt..

Ja er jo i låse stilling jeg mener. var det vi hadde.
og sengen til angelica står på hin siden av rommet. selv om ikke rommet er sååå stort.

Jeg har vinduet åpent, men Axel ligger i andre enden av rommet og senga er så godt polstret at han ikke merker det engang [;)] Men har det ikke helt oppe hvis det er veldig kaldt ute da [;)]

ORIGINAL: AogSerSANT

Vi har også vinduet på gløtt..

[:)]

hadde vinduet oppe en stund men det ble for kaldt for a mor;) så det ble lukket og døren ble åpnet.. etter at vi har flyttet ut så har vi bare fortsatt å ha døren oppe om natten og vinduet lukket.. men det kommer nok opp når det blir varmere i været.. er litt nervøs nå som vi ikke er på samme rom lenger..:) er det for kaldt,for varmt, puster han, har han dyna over seg osv.. :) går nok over snart:)

Jeg gruer meg til jeg skal legge angelica på eget rom. men det går seg nok til det også som alt annet:)
vi har døren åpen på rommet vi også. men er rett inn i stuen da og der er det varmt også, så blir liksom ikke kjølig på rommet selv om døren står åpen:(

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Har vinduet på en liten gløtt! [:)]

Hvis det er lukket blir det for varmt. Dessuten blir det for stille, så Eskil får ikke sove godt da [8D] Han sover best når han hører duren fra bilene på veien, regnet og fuglene (og de fulle folkene som raver forbi huset i helgene [:-])

Back
Topp