Insomnia

Pivi

Elsker forumet
I natt ble det to timer søvn igjen...[&:]  Har hatt en god periode til nå, men nå var det stopp gitt...  Sovner vel på sofaen om etpar timer.. Enda godt at jeg ikke skal på jobb[;)]

Samme her.Får ikje sove på natta lenger.Seint iseng og tilig opp om mårran.Irriteranes,før e dautrøtt.Har klart å slappa litt meir av no mens kaln har vært heime,men no e det på han igjen.

Trasig å ikke få sove. Sove lite jeg også i natt. Blir så utafor jeg, hvis jeg ikke får nok søvn... Dagen blir ødelagt for meg da[8|]

Jeg sover nesten ikke lenger. Utrolig slitsomt! Enten blir nesen tett, får halsbrann/sure oppstøt, "villdyret" er urolig i magen, eller så må jeg på do. Huff...dette resulterer i at jeg ikke får en times kontinuerlig søvn en gang. Og ikke nok med det, jeg holder jo samboer våken også. Kjipe saker. Gleder meg til fødselen nå ja!

Jeg skal vel egentlig ikke klage, jeg som har hatt et fint svangerskap. Men det er ting som er ubehagelig og kjipt...[:'(]
Masse kynnere gjennom hele dagen, samt vonde stikkinger over underlivet.

Nå begynner jeg å bli sliiiten! I tillegg er det skole hver dag [:(] Jeg vil bli ferdig med bacheloroppgaven NÅ!!!

ORIGINAL: Trine82

huff så slitsomt, men om du sover såå lite så kan du vel vurdere og sykemelde deg?? Må lade opp de kreftene vi kan til fødselen [:)]

Enig!! [:)]
Viktig å ikke komme kjempe utslitt til fødselen[8D]
Selv hadde jeg aldri klart å gått på jobb så trøtt og fjern som jeg er om dagene..[8|]

Jeg er heldigvis sykemeldt, så nå har jeg faktisk sovet på sofaen i to timer! Det gjorde godt!

Back
Topp