Insirert..

Lykke til[:)] Alltid godt med en fornying[:)][:)]

Lykke til med insireringen
...og friseringen![:D]

hehe, såg litt forseint at det vart litt skrivefeil, men hallo, det kan skje den beste..[X(]

men deilig var det...har tatt av 20 cm...hjelpes!![8|]

kan vi få se? [:)][:)]

Sånn ca sånn vart det..

ikkje gjort nåke særlig med håret no da...må dusje etter frisørbesøk..småhår ûber alles!![8|]

ble kjempe fint[:D]
vil så gjeren klippe meg sånn jeg også,men jeg har for tynt hår til det synes jeg..kommer meg aldri til frisøren jeg hehe sagt det nå i 3 mnd[8D]

eg og har veldig tynt hår, men frisøren sa at hvis en klippe det opp, vil det se litt tykkere ut..så er det "bare" te å ha litt stæsj oppi  [8|]  kanskje...
de var jaffal skjønt enige alle to frisørene som jobber nedpå her at det var veldig fint og noe helt anna..
har hatt sånn kjedelig nesten rett ned hår før....

ORIGINAL: Sings

eg og har veldig tynt hår, men frisøren sa at hvis en klippe det opp, vil det se litt tykkere ut..så er det "bare" te å ha litt stæsj oppi  [8|]  kanskje...
de var jaffal skjønt enige alle to frisørene som jobber nedpå her at det var veldig fint og noe helt anna..
har hatt sånn kjedelig nesten rett ned hår før....

ja jeg har også kjedelig rett ned hår,går stort sett med hestehale,er jo såååå kjedelig..

det så kjempe fint ut[:)][:)]

Oi! Legge ut før og etterbilde kanskje!?! Er så moro å se hva folk gjør med håret [:D]

Fant ikkje noe bilde som viser det skikkelig så det er litt vanskelig å se, men det var noen tjafser som hang og slang...

Så det ble stor forandring..

ORIGINAL: Sings

Fant ikkje noe bilde som viser det skikkelig så det er litt vanskelig å se, men det var noen tjafser som hang og slang...

Så det ble stor forandring..

akkurat sånn hår som deg har jeg også..tøff du[;)]

Du er helt sikkert blitt veldig fin [:D]

fikk egentlig bare et lite illebefinnende...føler meg ikkje så tøff,  bare lei av det samme gamle..

Forandring fryder!! å så hjelper det litt når mannen komme hjem å sie at : du e no litt hot no..[8D]

Back
Topp