Insimineres å nå ruge tid....

latina31

Andre møte med forumet
Så nå har jeg blitt insinimert å har gått syv dager på min ruge tid,å jeg blirjo litt gal på å vente på ett svar å har jo tenkt mye å sett innom her men finner ikke noe sånn direkte det jeg lurer på...så lager en egen side her for de som også kanskje lurer eller kan fortelle/svare på det de som venter lurer på .... Det jeg lurer på er: hvor mange ganger putta du fingeren inn bare for å sjekke om du kjente noe forskjell inni der med tanke på livmorhalsen å cetra og hvor lenge ventet dere før dere tok en test fordi dere ikke klarte å vente 14 dager hehehe å jeg er i Porsgrunn for å få hjelp,men Gud er vanskelig å sove med alle tanken man har ,så har du vært igjennom dette med vellykket eller ikke så vill jeg gjerne høre om disse historiene :)

Vil si lykke til :) Det er ikke anbefalt å kjenne på tappen etter eggløsning forresten :)

Ja hold deg unna tappen nå. Den forteller deg uansett ikke svaret. Jeg testet positivt 10 dpo denne gangen. Har vært igjennom ivf.
Masse lykke til!

Ja skal holde meg unna den nå :) men vær ting jeg kjenner tenker å er det kanskje ett tegn Hehe er første gang for meg så vet jo ikke så mye om det Hehe men ja tenkte muligens dag ti selv å teste :) man må jo ha fått HCG da nok til å se det på testen :) eller ?

Jeg ble inseminert i danmark for 2uker siden i morgen. Jeg sprakk for to dager siden og tok en test som var positiv;)
Men dersom du skulle ta en test før det har gått to uker som er negativ, fortvil ikke denne kan bli positiv senere da det kommer litt ann på når egget festet seg osv. Jeg fikk beskjed fra danmark å ta en test når det hadde gått 14 og 16 dager :happy:
Masse lykke til! :happy:

Jeg ble inseminert i danmark for 2uker siden i morgen. Jeg sprakk for to dager siden og tok en test som var positiv;)
Men dersom du skulle ta en test før det har gått to uker som er negativ, fortvil ikke denne kan bli positiv senere da det kommer litt ann på når egget festet seg osv. Jeg fikk beskjed fra danmark å ta en test når det hadde gått 14 og 16 dager :happy:
Masse lykke til! :happy:

Tusen takk å gratulere såå mye med positiv test :)

Back
Topp