Insettig i morgen

twinanne

Forumet er livet
WOW begge mine 2 egg ble befruktet, da ser det bra ut for innsetting i morgen alikevel.

Må inrømme at min første IVF har vært turbulent:
  1. Får ikke lov til å ta migrene tableter (en av de få som ikke får lov[&:])
  2. Har hatt 10 migrene anfall og noen flere dager med murring, lettere migrene
  3. Allergisk mot Synarela sprayen; hovna opp i øynene 4 ganger + høysnue hele forsøket igjennom
  4. For å ikke å nevne mitt store sjokk: Eggløsning på egenhånd, de rakk bare å redde 2 gullegg
  5. MEN NÅ ER DET VEL SLUTT PÅ OVERRASKELSENE; de sa at det ikke kunne skje noe med mine 2 befruktede egg, de ser bra ut, så da blir det vel 2 inn i morgen og så for jeg håpe på en positiv test til slutt. Lykken må jo en gang smile til meg også

ORIGINAL: Apple

Litt av hvert du har vært gjennom ja... [&:] Men fra i morgen går det på skinner! [;)]

signerer.

ønsker deg masse lykke til[:D]

Masse lykke til imorgen[:D], kanskje jeg kommer etter om noen dager.

Litt av hvert du har vært gjennom ja... [&:] Men fra i morgen går det på skinner! [;)]

Lykke til ja!! [:)]

Ja det er bestemt...[:D]

Lykke til med innsetting imorgen[:)]

Fra i morra blir du ruger, så spennende!! Lykke lykke til, fra nå skal alt gå straka vegen til en POSITIV test!! [:)]

Takk skal dere ha jenter, gleder meg tl rugeperioden, men jeg er ike helt sikker på hvordan jeg liker denne Crinone, progrestrone gelen, men det blir vel kanskje ikke så ille, litt grise for jeg kan jo ikke bare pøse på uten at det kommer ut igjen.

Jeg har truseinlegg nå, er fortsatt noe brunt gammelt blod også. Har kjøpt meg noen truseinlegg av bomull også, men dem vil jeg ikke bruke før det er slutt på spottingen etter uttaket.

ORIGINAL: Taza

Masse lykke til!!!!!

Dette går bra skal du se[;)]

Takk skal du ha Taza, gleder meg til atdet er over og er trygt i rugeperioden.

Back
Topp