Insett, testing, tr og forsinkelse?

Lykke3

Flørter med forumet
Testet i dag og den var negativ, venter tr imorgen om alt er som vanlig, men kan den nå være forsinket eller bruker den å komme som normalt? :) Har ikke mistet alt håp enda, men kjenner ut som at tr er på vei dessverre...
Siden dette er første forsøk vet jeg enda ikke helt hvordan kroppen reagerer på alt, men hva er deres erfaringer?
Syns det er så mange som får positivt test tidlig når egget har festet seg, så har en litt dårlig spirit i dag :(

Min tr kom ikke før jeg sluttet på cyclogest. Da kom den 3 dager forsinket. Så sier de at første mens etter negativt forsøk er litt mer smertefull og kraftigere enn vanlig pga hormonene. Hvilken rugedag er du på? Har du fått dato for blodprøve, eller er det bare hjemmetesting på deg?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er bare hjemmetesting foreløbig og har ikke blodprøvetest før den 9 juli :) Syns det er en sen dato i forhold til hva jeg hører andre gjør, men, men..
Er på rugedag 12 nå, men ingen antydning til utslag på testen. Jeg vet av erfaring at kroppen min ikke er så flink til å produsere hcg, så det kan jo være det som er grunnen :) Min mann har ikke barn, men jeg har fra før. Jeg er nå ute av stand til å få barn selv og han har ikke fullt så ivrige rekrutter :D
Håper jeg slipper ekstra vondt når/om tr kommer, syns jeg har nok fra før :rolleyes:
Tusen takk for svar :) Er ikke så lett å bli klok i denne jungelen når man er ny :)

Last edited:
Jeg skulle hatt TR mandagen , og den kom ikke før fredagen :/ når jeg fikk negativ test . Det eneste jeg "gikk" på var lutinus. Så min mensen var altså noen dager forsinket og det ga meg falske forhåpninger ! :(

Håper du e en av dem som får sen positiv test ! Tvi tvi :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper også at du bare får sen positiv test! Jeg fikk mensen på rugedag 12 nå på mandag. Like før jeg skulle få resultatet på blodprøven. Får også ekstra kraftig mens og blir skikkelig sliten etter et forsøk.

Takk for svar :) Det er ikke lett å la være å gruble, men får vel bare prøve mitt beste og så får kroppen gjøre som den vil. Kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett :p

Back
Topp