Insett på tirsdag som kjem og infeksjon

Kjærge_90

Andre møte med forumet
Var til legen i dag da smertene i magen ikkje roer seg etter eggutak på torsdag. Tok ut 13 egg.

Vondt å gå og sitte, og er veldig oppblåst. Våknet med feber og hadde crp på 44 som var stigende. Glukose i urin ellers alt fint.

Er det håp for innsett på tirsdag? Andre med erfaring med infeksjon?

Burde nok bli totalfrys:/ hvis du er overstimulert nå så kan du bli kjempedårlig av økende hcg, tenker at kroppen din allerede reagerer på hcg fra otrivelle? Jeg hadde totalfrys og får innsett neste syklus, denne.

Jeg hadde faktisk vært litt engstelig for å bli mer overstimulert om det ble positivt forsøk go hcg øker. Ring klinikken på mandag og snakk med dem, høres strengt tatt ut som om du heller burde hvile.

Nor 5 timer fra klinikken, ein veg men på legesenteret no for å ta nye blodprøver som klinikken har bestilt. Skal møte opp til timen i måro, so får eg sjå hva som skjer. Svimmel og tårevåt i dag, ukontrollert

Første ivf og masse inntrykk. Takk for svar ❤️

Jeg hadde nok valgt totalfrys om kroppen er sånn. Man vil jo ha optimale forhold ved innsett, og det virker som kroppen trenger litt hvile nå for å komme tilbake til normalen. Man vil ofte ha innsett med en gang men er nok lurt å tenke seg om av og til. God bedring :Heartred

Jeg hadde nok valgt totalfrys om kroppen er sånn. Man vil jo ha optimale forhold ved innsett, og det virker som kroppen trenger litt hvile nå for å komme tilbake til normalen. Man vil ofte ha innsett med en gang men er nok lurt å tenke seg om av og til. God bedring :Heartred
Ja, får høyra hva klinikken anbefaler. Jeg setter ikke inn om det er risiko for dårlig forsøk Av 13 egg var 10 brukendes, av de 10 ble 9 befruktet. I dag på dag 4, var 6 av eggene veldig bra, så da krysser jeg for 2-3 på frys.

Hva vil totalfrys si? Leser at ikke alle embryo overlever frys. Og hva må jeg forvente ved evt totalfrys, så håper virkelig det er nokk til å fryse så jeg har 1 som klarer seg ❤️

Krevende tid, så all respekt til dere som har prøvd ivf i lang tid ❤️❤️

Ja, får høyra hva klinikken anbefaler. Jeg setter ikke inn om det er risiko for dårlig forsøk Av 13 egg var 10 brukendes, av de 10 ble 9 befruktet. I dag på dag 4, var 6 av eggene veldig bra, så da krysser jeg for 2-3 på frys.

Hva vil totalfrys si? Leser at ikke alle embryo overlever frys. Og hva må jeg forvente ved evt totalfrys, så håper virkelig det er nokk til å fryse så jeg har 1 som klarer seg ❤️

Totalfrys er at du ikke får innsett, det fryser alt, hele totalen, totalfrys.
Og alle mine 5 til nå har overlevd tining så jeg ville ikke uroet meg!

Blir spennende å høre hva klinikken sier :happy:
Jeg skal ha forsøk i oktober, med store sjanser for totalfrys. Jeg hadde noen fryseforsøk offentlig for 10 år siden, og da overlevde få egg opptining. Men klinikken sier at nå overlever så og si alle opptining, pga kun tipptopp embryo fryses ned. Før frøs man ned på dag 2/3, så det du har lest var kanskje data fra de tidene.
Jeg har i hvert fall god magefølelse på totalfrys nå :Heartbigred

Blir spennende å høre hva klinikken sier :happy:
Jeg skal ha forsøk i oktober, med store sjanser for totalfrys. Jeg hadde noen fryseforsøk offentlig for 10 år siden, og da overlevde få egg opptining. Men klinikken sier at nå overlever så og si alle opptining, pga kun tipptopp embryo fryses ned. Før frøs man ned på dag 2/3, så det du har lest var kanskje data fra de tidene.
Jeg har i hvert fall god magefølelse på totalfrys nå :Heartbigred
Oktober nerma seg Ja, teknologien er vel komt seg en del også..
Spennende og krevende tid❤️

Back
Topp