Insett fryseforsøk

Lille Luringen

Elsker forumet
Hvilken syklusdag hadde dere insett når dere hadde fryseforsøk? Jeg går kun på letrozol i fem dager og skal på ultralyd til fredag på syklusdag 9. Har blasto på frys.

Er ikke kjent med letrozol. Er det for å hjelpe til med eggløsning? Det er i naturlig syklus du har innsett?

Det har variert hvilken syklusdag, fra SD 20, 23, 25, 28. Har alltid satt ovitrelle ved positiv el-test + at de har målt dominerende folikkel til minimum 17,5/18 mm. ved ul. Har hatt innsett en uke etter at ovitrelle er satt/positiv el.test. Dette er blasto.

Tror syklusdagene har variert en del pga at jeg bl.a. har hatt forsøk/hormonstimulering og kjemiske graviditeter i foregående sykluser. Uten det tipper jeg at innsett på syklusdag 23 for blasto ville vært «gjennomsnittet» her.

Last edited:
Jeg hadde innsett på syklusdag 18, fikk positiv eggløsningstest på syklusdag 14, satte inn 4-dagers :)

Kommer an på alderen til embryoet.
Hadde en 6 dagers blasto. Satt inn på dag 6 etter første positive El test, så dag 20.

3 dagers ble satt inn på dag 17.

Naturlig syklus uten kontroller og letrozol.

Takk for svar, litt forskjell ser jeg. Aner ikke når jeg har el, men skal sette ovitrelle så tipper jeg får beskjed om det til fredag da :)

Takk for svar, litt forskjell ser jeg. Aner ikke når jeg har el, men skal sette ovitrelle så tipper jeg får beskjed om det til fredag da :)
Da ser de sikkert an størrelsen på dominerende eggpose. Du skriver at embryoet er blasto, jeg antar det er 5 dager. Da pleier innsett være 5 + 36 timer etter eggløsningsspøyten. Altså at sprøyten settes sent på kvelden, og innsett er på dagen, på dag 7.

Back
Topp