Inseminert!

vestlandsjento

Gift med forumet
Det var jo ein grei prosedyre egentlig. Men det var skikkelig ubehagelig å bli vaska [&:] Fotsatt ganske øm i underlivet..

Så no blir da to ulidelig spennande veker. Veit jo at det er mindre sjangse enn ved ivf, men satse på at kombinasjonen 3 egg og super-svømmarar ordne saken[;)]

Flott da er du i de 2 berømmelige vente ukene- lykke til, kommer snart etter jeg, ligger nok 3 dager etter deg i løypa jeg. Så du likte ikke den vaskinga nei, he he....Fikk du et klyp også, eller det er vel bare i forbindelse med uttak det kanskje?
Hvem hadde du i dag da?
Jeg hadde DR Frieberg på ultralyden i dag, og ho liker jeg godt.

Var ikkje så godt å bli vaska[&:] Men veit ikkje om eg fekk noko klyp nei[;)] Hadde vel kanskje visst da. Hadde dr. Frieberg i dag. Ho virka koselig ho, men me rakk ikkje å snakka så masse. Trur dei har eit ganske tett program[:)]

Blir ei lang ventetid ja. Håpar du kommer snart etter, med gullegget(egga?) i magen[:)]

ORIGINAL: Ivara

Så bra at det gikk fint da vestlandsjento. Men hva er dennne vaskingen? Helt grønn jeg [&:]

To spennende uker fremover for deg nå da. Håper tida går fort og at du snart sitter der med en positiv test!

Takk takk[:)] Dei vasker skjeden før insemineringa. Veit ikkje heilt korleis ho gjorde da, men var ganske ubehagelig ja[&:]

Masse lykke til de 2 neste ukene. Krysser fingre og tær for en positiv test om 2 uker. [:)][:D][:)]

Dette er jo kjempe spennende vestlandsjento!!! Heier deg frem. Jeg kan ikke husket å ha blitt vasket de 2 gangene jeg ble inseminert. Tydelig at sykehusene/klinikkene har forskjellige prosedyrer på alt vi går igjennom.. Jaja.. Men, tenk positive tanker og se det positive gror[:D] Det er mange som har blitt gravide med AIH også, selvom prosenten statistisk sett er lavere enn med IVF!! Dere skal klare dere med AIH og tenk så "billig" du da slipper unna[;)] Lykke til. Kjenner utrolig godt til de berømmelige 2 vente ukene..[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Masse lykke til de 2 neste ukene. Krysser fingre og tær for en positiv test om 2 uker. [:)][:D][:)]

Dette ordner seg [:)] Masse lykke til

Håper du sitter med en positiv test om 2 uker[:D]

har heller ikke hatt sånn vasking[8|] håper eg slipper det også, for høres
jo ikke behagelig ut.....

Den derre vaskingen det er en lang pinne med en børste på eller et eller annet som er litt ru. Min mann sa han skal se bedre etter til mandagen. Men det føles ut som det er en streil børsteaktig dings som er våt og de tar ut av en steril forpakning, engangs bruk. De drar den mellom kjønsleppene utvendig og så bruker det kanskje en til invendig det skrubber litt på en måte - jeg tror de ikke brukte den samme invendig og uvendig. Så var det et klyp i livmortappen da, men det tror jeg de bare gjør ved egguttak. Det er bare Porsgrunn som klyper såvidt jeg skjønte i januar når jeg hadde mitt første egguttak. De snakket om vasking i en tråd her inne den gangen for noen mnd siden.

Takk alle sammen[:)] Tenk så utrulig heldige me e visst dette klaffar! Er jo mykje enklare enn ivf.

Lurar på kor mange symptom eg kommer til å innbilla meg[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Takk alle sammen[:)] Tenk så utrulig heldige me e visst dette klaffar! Er jo mykje enklare enn ivf.

Sikkert alle sammen, bare spør så kan jeg fortelle deg hva du skal innbille deg at du har, he he....

ORIGINAL: hegemw

så bram lykke til de neste to ukene, så håper vi på pos nyhet da om to uker

signerer denne eg snuppa[:D]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: vestlandsjento

Sikkert alle sammen, bare spør så kan jeg fortelle deg hva du skal innbille deg at du har, he he....

Ja kommer nok til å masa litt om symptomer ja[;)] Berre til å dra meg ned på jorda igjen! Hehehe[;)]

Back
Topp