Inseminering

Er ikke så kjent med utregning av dpo ved inseminasjon, men jeg ville regnet 14 dager etter at du hadde mensen. Så treffer du kanskje den dagen du fikk positov el test også? :) Lykke til som ruger!! :D

Nå har jeg vært å blitt inseminert for førstegang!
Var i Porsgrunn! Spennende!
De inseminerte 39 millioner,
Er det lite?mye?
Hvordan regner jeg Dpo?
Positiv el test med CB dobbelhormon indikator i går!
Ååh, nå begynner 2 uker med venting!

Positiv EL-test betyr at eggløsning skjer normalt sett i løpet av de neste 48 timene. De fleste regner dagen med positiv EL-test som dagen før eggløsning, og dagen etter som selve eggløsningsdagen, og to dager etter positiv test som 1 dpo. :) Håper du får positive nyheter om to uker!

Jeg regner bare 12 dager fra selve insemineringen før jeg tar en test! Gjorde det sist også :) Lykke til! Ble selv inseminert nå 4 februar og får ikke testet før 19 februar. Blir gal! Haha

Nå har jeg vært å blitt inseminert for førstegang!
Var i Porsgrunn! Spennende!
De inseminerte 39 millioner,
Er det lite?mye?
Hvordan regner jeg Dpo?
Positiv el test med CB dobbelhormon indikator i går!
Ååh, nå begynner 2 uker med venting!
39 mln er mye. Har lest akkurat at hvis mannen har 200 mln i ejakulatet, så er det bare 100 000 spermier som kommer inn til livmora. Så jeg vil si dere har gode sjanser.

Jeg hadde regnet 1dpo den første dagen etter inseminasjon. Inseminasjon er jo på en måte EL dagen eller dagen før EL.

Hei! Vi skal i gang med forsøk nå, skal ta kontakt med klinikken vi skal bruke nå snart. Vi tenker å kjøpe ett strå med donorsæd, så heller kjøpe til flere ved evt flere forsøk.. Er det dumt, tro? Tenker det vil være litt kjipe penger hvis vi skulle være så heldige at det klaffer første gangen, om vi kjøper flere :p *sunnmøringer*

Vi skal også i gang med insiminering etter sommeren hvis letrozol ikke fungerer før det. Var også i Porsgrunn i dag:-)

Skjønner. Tenker det må noe sånt til her også.. Jeg har uregelmessig syklus, og da er det vel best med kontrollert eggløsning! :)

Back
Topp