inseminering i Norge

SoloMorTr.H

Andre møte med forumet
Hei!

Er det noen single her som har/skal gjennomføre inseminering i Norge?

Evt ja, hvor mange forsøk har/hadde dere?

gjør dere det privat eller offentlig?

Hei!

Er det noen single her som har/skal gjennomføre inseminering i Norge?

Evt ja, hvor mange forsøk har/hadde dere?

gjør dere det privat eller offentlig?

Hei:happy: Jeg er også enslig, men hoppet rett på IVF pga alder, prøvde IUI først for to år siden i Danmark uten resultat. Jeg anbefaler veldig gruppen «frivillig enslige mødre ved assistert befruktning» på Facebook. Der får du svar på spørsmålet ditt + masse annen nyttig informasjon. Lykke til:shy::shy:

Hei:happy: Jeg er også enslig, men hoppet rett på IVF pga alder, prøvde IUI først for to år siden i Danmark uten resultat. Jeg anbefaler veldig gruppen «frivillig enslige mødre ved assistert befruktning» på Facebook. Der får du svar på spørsmålet ditt + masse annen nyttig informasjon. Lykke til:shy::shy:

Så smart! Takk for tips, det skal jeg sjekke ut

Jeg er ikke enslig men fikk utført IUI 25. august og 14 dager etterpå fikk jeg positiv test. Hadde aldri i livet troa for synes det var mest negative erfaringer med inseminering. Så ville bare si at det KAN gå på første forsøk også Dette var offentlig - i Porsgrunn.

Jeg er ikke enslig men fikk utført IUI 25. august og 14 dager etterpå fikk jeg positiv test. Hadde aldri i livet troa for synes det var mest negative erfaringer med inseminering. Så ville bare si at det KAN gå på første forsøk også Dette var offentlig - i Porsgrunn.
Så bra det gikk på første forsøk
Gikk du på noe forbredende medesiner først? (Modninspiller/sprøyter?)

å hva var de negative opplevelsene ved inseminering?

Jeg er heller ikke enslig, men har gjennomført to forsøk med IUI i DK. Ble gravid begge gangene. Den siste gangen mistet jeg dessverre i en MA, men det har ingenting med metoden å gjøre. Gjør meg straks klar for et forsøk til, så blir det spennende å se om det klaffer. Jeg har ikke brukt noen forberedende medisiner/hormoner.

Lykke til med prosessen ❤️

Jeg er heller ikke enslig, men har gjennomført to forsøk med IUI i DK. Ble gravid begge gangene. Den siste gangen mistet jeg dessverre i en MA, men det har ingenting med metoden å gjøre. Gjør meg straks klar for et forsøk til, så blir det spennende å se om det klaffer. Jeg har ikke brukt noen forberedende medisiner/hormoner.

Lykke til med prosessen ❤️
Så gøy at det lykkes! Jeg er super spent selv, å tror aldri jeg har gleda meg sånn til at mensen faktisk skal komme

veldig synd med MA, det er så mye som skal matche å fungere i et svangerskap. Krysser fingre for at det går hele veien neste gang!

Så bra det gikk på første forsøk
Gikk du på noe forbredende medesiner først? (Modninspiller/sprøyter?)

å hva var de negative opplevelsene ved inseminering?
Jeg har hatt sykluser på 28-40 dager dette året vi har prøvd så jeg gikk på Letrozol fra syklusdag 3-7(mener jeg det var). Var på UL på dag 12 for å sjekke og da var det to eggposer på 17 mm. Hadde eggløsning (naturlig) på dag 15 og var inne til IUI på dag 16.
Har gått på Lutinus etter IUI, og skal gå på det frem til jeg er 7+6 i svangerskapet. Nå krysser jeg fingre og tær for at spiren holder seg der inne ❤️

Synes ikke det har vært noe negativt egenrlig - utenom å Google å lese om alle som har hatt mislykket forsøk

Hmmm... jeg har sendt forespørsel for en stund siden, men ikke fått innpass.. forsøkte igjen nå. Vet du hvordan det fungerer å få innpass?

Back
Topp