Inseminasjon - Porsgrunn sykehus

Bkno9657572

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg og samboer har nå vært på sykehuset og behandlingen er i gang. Jeg går på tabletter for å fremme menstrausjon og skal gå på tabletter for å modne egg, samt eggmodningssprøyter. Jeg skal inn på ul dag 10 i syklusen. Så vil jeg få beskjed om når jeg skal sette eggløsningssprøyta og vi skal komme inn å gjøre forsøket. Kjempe spennende!
Er det noen som har erfaring med dette?

Har ingen erfaring selv ennå, begynner med puregon ca. 20 april. Vil bare ønske deg lykke til. Visst er det spennende!

Jeg er også blitt gravid med aih :) er 19 uker på vei nå å spira satt på første forsøket :) jeg brukte kun letrozole tbl. Fikk ikke eggløsning før dag 20. Ble fulgt opp meg jevnlige ul for å sjekke eggutviklingen underveis! Masse lykke til ;)

Tusen takk for tilbakemeldinger ! Er i en spennende periode nå. Skal sjekke hvordan egget er modnet på fredag denne uken, så er veldig spent! De er helt fantastisk der nede! Så dere andre som skal i gang nå, det er bare å glede seg!
Masse lykke til til dere!

Åssen har det gått i porsgrunn? Gikk inseminasjonen bra? =)
Jeg har begynt på medisiner nå, og skal ha første inseminasjon 1 eller 2 uka i juni i porsgrunn =)

Dere som hører til Porsgrunn og ikke har krav på rask beh. Pga av alder hvor lang tid tok det før dere fikk time?

Vi fikk hjelp tidlig pga vi skrev oss på liste for at de kunne ringe og vi kunne komme på kort varsel. De sier det er ca 6 mnd ventetid på samtale.
Anbefaler Porsgrunn på det sterkeste! Er utrolig fornøyd med dem.

Insemineringa gikk ikke på første forsøk, så var der igjen i dag. Teste om 2 uker, kjempe spent!
Vi fikk hjelp tidlig pga vi skrev oss på liste for at de kunne ringe og vi kunne komme på kort varsel. De sier det er ca 6 mnd ventetid på samtale.
Anbefaler Porsgrunn på det sterkeste! Er utrolig fornøyd med dem.

Kanskje jeg bør ringte å sette meg på liste jeg også :) men det er jo så kort tid til sommeren uansett så kanskje like greit å vente :)

Spent på testing om 2 uker for deg jeg nå :)

Gratulerer! ;)

Back
Topp