Inseminasjon overstått!

Blåmann

Elsker forumet
Da er jeg jammen meg inseminert
Vi ble fullstendig tatt på senga på fredagens ul. Var kun på dag ti og hadde ingen forhåpninger om noen ting. Men der lå det et stort og fint egg gitt! Så da var det bare å komme seg hjem å sette el sprøyte, stå opp før sola i dag tidlig og rase innover igjen i dag slik at sambo fikk levert sin prøve i ni-tiden.

Men jeg må bare spørre dere andre aih-jenter, syners dere det var vondt? Føler meg litt pinglete, for jeg måtte spørre legen om det gjorde vondt, og han bare neeeeida, dette går fint. Men da han stakk kateteret opp gjorde det så vondt at jeg kvakk bakover i stolen, så legen skvatt.... Følte meg litt dum. Og i stad var det kommet litt brunt blod i trusa. Kanskje han traff litt feil?

Og en ting til; er det vanlig å gå på crinone med aih? Sto det i brosjyren jeg fikk, men har ikke fått noe beskjed om det.
Men uansett, første aih er overstått, nå skal jeg hvile i dag, men i morgen blir det nok
Fikk beskjed om å utnytte muligheten

takk for alle lykkeønskninger, det var nok de som gjorde susen!

Spennende, spennende. [:)][:)][:)]
Masse masse lykke til. Krysser alt som krysses kan.

Veldig spennende[:)] Krysser fingrene for dere[:)]

ORIGINAL: ElinR

ååå så bra da!!!!!!! masse lykke til og krysser for pos test etterhvert her[:D][:D][:D]

sign[;)][;)][;)]

Gratulerer med overstått inseminering, nå gjenstår to nervepirrende uker i venting på positiv test!!!

Husker jeg syntes det var litt ubehagelig første gang jeg hadde inseminering, men jeg hadde visst en sving på livmorhalsen eller noe sånt. Gikk bra andre gangen for da visste de hvordan jeg 'ser ut' nedentil[:)] jeg brukte ikke crinone ved AIH, det er jo utført i naturlig syklus så da produserer jo kroppen hormoner selv!

Lykke til![:D]

Masse lykke til! Kryssar fingrar for positivt resultat! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Masse lykke til! Kryssar fingrar for positivt resultat! [:)]

Signerer [;)]

Så flott dere ble tatt på senga[:)][:)][:)] Kan ikke svare deg på det du lurer på, men vil krysse alt for deg at det nå er deres tur[:)][:)][:)]

Jeg har en aih bak meg, men brukte ikke noe i de to berømmelige ukene.
Men jeg har ikke lite progrestron etter el så da var det bra nok med min egenproduksjon av progrestron.

Jeg brukte bare laveste pergo tablettkur og så var det el sprøyte.

Det gikk sabla fort for meg også, startet nesten el på egenhånd på dag 10, så her var det rett hjem og ta el sprøyta og inseminiasjon på dag 11 og 12. Men siste dag så regna legen med at eggløsninga hadde vært, men bare for sikkerhets skyld så ble det 2 ganger.

Glemte å svare på om det gjorde vondt, ja det gjordet det...grunnen var at jeg var litt skeiv på en måtd edr oppe, dette ble videt ut ved en senere anledning før jeg skulle starte opp med IVF, og da kjente jeg bare en skiling. Det var litt rar bøy i livmormunningen, og det stod på papirene mine til fertilitetsklinikken også, og da gikk det skjempegreit.

Selv med slik livmorminning så greide vi faktisk å bli gravide på egenhånd etter aih og idet vi skulle på forsamtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn.

Da dukker det opp et spørsmål til kanskje, ja de kan utføre aih på sykehuset mitt, dette pga at det var meningen at fertilitetsklinikken egentlig skulle ha blitt på Tønsberg sykehus, så de har litt utstyr der som de kan bruke som de fikk før regjeringen forandra mening.

ORIGINAL: *Bobbo*

Spennende, spennende. [:)][:)][:)]
Masse masse lykke til. Krysser alt som krysses kan.

Signerer Bobbo[:D]

Lykke til med "ruging" etter inseminasjonen, det driver jeg også med om dagen. Synes ikke inseminasjonen gjorde vondt , spesielt ikke siste gangen for han legen var veldig forsiktig. Ikke noe blødning etterpå, så det kan vel tyde på at de kom borti noe hos deg. Og jeg har ikke hørt noe om crinone etterpå heller.

Lykke til ihvertfall, så bra du ikke var overstimulert denne gangen!

Back
Topp