Insektsstikk

Lykkelitenn

Bli kjent med forumet
Er det flere som har reagert ekstra på insektsstikk/bitt i sommer nå som man er gravid? Jeg har noen ganske store utslett som ikke går vekk selv etter 3-4 uker etter insektsstikk og det er fryyyktelig irriterende. Hvis noen sliter med det samme, har dere eventuelt tips? :smiley-angelic002

Jeg har en del pollenallergi og andre allergier og dette har blitt verre under graviditeten… leste at hormonene kan være med å påvirke. Noen blir mindre allergiske overfor ting, mens andre får mer allergi. Det gjelder sikkert insektstikk og.
For meg at det gått fort over med en mild kortisonkrem som hydrokortison som er reseptfri :happy:

Jeg har en del pollenallergi og andre allergier og dette har blitt verre under graviditeten… leste at hormonene kan være med å påvirke. Noen blir mindre allergiske overfor ting, mens andre får mer allergi. Det gjelder sikkert insektstikk og.
For meg at det gått fort over med en mild kortisonkrem som hydrokortison som er reseptfri :happy:
Jeg har pollenallergi, men i år har jeg omtrent ikke trengt å bruke medisiner. Det samme skjedde de somrene jeg gikk jeg jentene eller ammet. Veldig deilig :D

Min gresspollenallergi har blitt kraftig forverret i sommer, og tispa mi har hatt valper samtidig. Jeg reagerte voldsomt allergisk på urinen til valpene. Googlet det mens det stod på som verst og da leste jeg et sted at visstnok ikke er så uvanlig at graviditet kan gi sterkere allergisk reaksjoner enn ellers.

Jeg har pollenallergi, men i år har jeg omtrent ikke trengt å bruke medisiner. Det samme skjedde de somrene jeg gikk jeg jentene eller ammet. Veldig deilig :D
Samme her. I Trøndelag har det vært mye regn og sikkert ikke så mye pollen i lufta, men har ikke hatt noe særlig plager etter jeg kom til Oslo heller. Har hørt om andre som plutselig kunne spise ting de var allergisk mot mens de var gravide. Kroppene våre gjør mye rart!

Back
Topp