Insektsbitt...

Imsofly

Forumet er livet

altså.. da jeg skulle rulle ut av senga!!! i dagmorges, så begynte jeg å klø hinnsides på armen.. fikk 2 kuler.. men i alledager..

hvem har bitt meg?

Jeg har ikke vinduet åpent pga. jeg har aircondition.. og jeg så ikke noe dyr... letet heller ikke ivrig da jeg var litt trøtt... smørte på aloe vera på morraen og har ikke klødd noe særlig før akuratt nå... og det buler ut akkuratt under bittet, er også "hull" i midten.. men blir ikke noe hoven eller sånn, men blir rød i huden når jeg klør.

Det ene begynte å veske da jeg klødde..

Hjæælp!!

har heller ikke dyr eller katt, osv.. ungene er heller ikke sånn oppi senga..

sånn blir mine myggestikk emoticon

Midden som bor i madrassen/sengeklærne biter ikke. De vil bare ha dødt hudflass ;-)

Kan enten være loppebitt (ettersom det er to stk.. er de tett inntil hverandre?), eller mygg og kanskje edderkopp eller andre småkryp (sjeldent). Mine loppebitt (som jeg oftest får en gang hver vår, vesker når jeg klør på de. Jeg syns det klør som myggstikk. Pleier å smøre Eurax på de, eller helst la være å klø ;-)

Det sies at alle blir bitt av lopper i løpet et år. Lopper kan jo komme i klærne dine el nær du har vært ute. Man trenger ikke å ha katt for å få de med seg inn i huset, men som trøst så lever de ikke i mer en ca 1 uke uten vertsdyr (fugl, katt el). De vil gjerne ha blodet vårt, men overlever ikke av/på oss.

Back
Topp