Insekt i øret!!!

oldtidsegypter

Forelsket i forumet
Fredag kveld, sist uke, så var vi ute å gikk tur da samboeren min plutselig bråstoppet og trodde han hadde fått et insekt i øret. Jeg lyste inn i øret hans, men fant ingenting. Nå for en times tid siden, så skvatt han litt til, da han hørte noe kravling/susing i øret. Vi ventet litt, men det fortsatte. Han var sikker på at et insekt var kommet inn i øret sitt. Vi prøvde å lyse, men det var for langt inn. Vi googlet det og prøvde å ta både olje og vann i øret hans for å drukne det og la det flyte opp, slik det stod at vi kunne gjøre. Dette har vi prøvd fem ganger nå, men insektet har ikke kommet opp. Vi reiste på legevakten, men de sendte han hjem med en gang og var ikke interessert i å se på det engang, fordi han ikke hadde vondt. Så dermed prøvde vi metoden vi prøvde før vi dro, men ingenting skjedde. Nå er han litt hysterisk og vi vet ikke hva vi skal gjøre. Har dere noen idéer? :(

Dra til fastlegen imorgen :)

Har ikke fått byttet fastlegen hans ennå, så den er ca. 3,5 time unna, så tenkte det ville vært greit å ha det som siste løsning, spesielt om han bare hadde tittet raskt og sendt oss nesten like fort hjem som de gjorde på legevakten.. Men det blir til at det blir eneste løsning :) Slitsom natt her da, sambo får nok ikke sove nå, så hysterisk som han er :p

Har ikke fått byttet fastlegen hans ennå, så den er ca. 3,5 time unna, så tenkte det ville vært greit å ha det som siste løsning, spesielt om han bare hadde tittet raskt og sendt oss nesten like fort hjem som de gjorde på legevakten.. Men det blir til at det blir eneste løsning :) Slitsom natt her da, sambo får nok ikke sove nå, så hysterisk som han er :p

Jeg hadde vært hysterisk jeg også :confused: Men ja, fastlege er nok eneste løsningen. Men merkelig at ikke legevakten ville hjelpe mer enn som så.
Lykke til da, hold oss oppdatert :P

Da ville jeg nok brukt denne natta på å bytte fastlege, hvis han likevel ikke får sove :-P
Tar en mnd før det trer i kraft ;-)

Men fastlegen er nok eneste alternativ dessverre når legevakta er så håpløs...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg hadde vært hysterisk jeg også :confused: Men ja, fastlege er nok eneste løsningen. Men merkelig at ikke legevakten ville hjelpe mer enn som så.
Lykke til da, hold oss oppdatert :P

Haha, jeg også :p Får litt fnatt bare av å tenke på det :p Ja, synes det var merkelig at de på legevakten ikke ville ta en titt på det engang :s Var jo ingen der, så var ikke akkurat sånn at de var så veldig opptatte, heller. Blir nok en tur til legevakten i morgen, så får jeg legge igjen en oppdatering her når vi er ferdig! :)

Å fy, jeg hadde fått fullstendig noia! Hva brukte dere for å skylle med?

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Æsj ... kjenner jeg ble litt uvel nå... Lykke til i morgen! !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå har vi kommet hjem fra fastlegen hans.. som ikke var tilstedet, hele legesenteret der var stengt på grunn av sykdom, stod det på døren. (Lite tettsted, men får da være måte på..) Typisk :p Vi ringte dermed legesenteret her hvor vi bor, de ba oss gjøre akkurat samme prosess som vi har gjort tidligere og hvis ikke noe "fløt opp", så skulle vi komme innom på legevakten i kveld. Stakkars sambo, har ligget med babyolje i øret i evigheter, nå føler han at han nesten ikke hører noe på det øret det gjelder. Det er nok på grunn av oljen, vel og merke :p Uff, synes synd på han! Får håpe de tar imot oss bedre på legevakten i kveld om det eventuelt blir til at turen går dit :)

uff så kjedelig, det tar de 2 min å sjekke det.. Håper hn går fått fjernet det nå..

Lurer også på hvordan det går..

De tok en titt på han på legevakten i går kveld, men sa at de ikke kunne gjøre noe, at han måtte ringe fastlegen sin og bestille time der for å få de til å gjøre noe. Ringte fastlegen, men de var stengt frem til neste uke en gang, så vi ringte legesenteret her hvor vi bor og fortalte situasjonen. Han fikk (heldigvis!!!) lov til å få en time der i morgen klokken 10, så nå håper jeg at det blir fikset :)

Dra på en helekostbutikk å kjøp ørelys rør. Disse drar all møkk rett ut av øret.

Eller kok saltvann, avkjøl og spyl øret med ballong fra apoteket.

Sent from my iPhone using BV Forum

Altså, hvis det er et insekt i øret hadde han ikke klart å gå med det i dagevis. Jeg har fått flue i øret TO ganger og du blir gal av lyden.

Back
Topp