Inplant i armen

Hegepia83

Elsker forumet
Noen som har noen erfaringer med den type prevensjon??
Hva synes du om det??? Positivt/negativt. Og var det vondt å sette inn??[&:]

Har det...P-stav!

Ikke vondt nei!

Får bedøvelse...
Gikk fint i ett par uker... Så fikk jeg humørsvingninger i 2-3 uker også gav det seg, og alt er normalt..
Fikk mensen 1 gang som varte i 1 dag og siden har jeg ikke hatt den...

Vet noen sliter med småblødninger i starten, men det gjorde ikke jeg..

ORIGINAL: Hulder

Inplant? Kva meiner du?
P-ring?

Hehe, nei, sånn man setter inn i armen[;)]

ORIGINAL: CHICKA©

Har det...P-stav!

Ikke vondt nei!

Får bedøvelse...
Gikk fint i ett par uker... Så fikk jeg humørsvingninger i 2-3 uker også gav det seg, og alt er normalt..
Fikk mensen 1 gang som varte i 1 dag og siden har jeg ikke hatt den...

Vet noen sliter med småblødninger i starten, men det gjorde ikke jeg..

Tusen takk for svar. Men vises det att den er der da?? Den er ikke noe sjenerende eller noe??[8|] Har aldri sett noen med slik skjønner du, og skal få tak i sånn i morgen[8D]

Hvilke prevensjon valg har man egentlig , uten hormoner ? Har prøvd det meste med hormoner, p sprøyte, p plaster, p piller , men vil ikke ha noen av delene ! 

har en venninne som har den, hun er kjempefornøyd. Ser det ikke på armen at den er der eller noe. Og ingen mesen! [:D] og hun er seg selv [8D] ingenting som har forandret seg [8D]

Jeg hadde p-stav før vi skulle prøve på baby. Jeg fikk den satt inn uten bedøvelse, og det gikk kjempe fint. Ikke vondt i det hele tatt. På meg kunne det ikke vises at jeg hadde den, men var litt moro å pirke på den, kjennes som en liten fyrstikk som ligger på innsiden av huden.

Jeg tok den ut etter 2,5 mnd, og har kun et bittelite arr, synes nesten ikke i det hele tatt.

Men igjen, min brors kjæreste fikk store problemer. Hun fikk infeksjon i armen og måtte operere den ut igjen fordi de ikke fant den.

Lykke til ;)

Har hatt den!!

Hadde mye blødninger og fikk mange kviser... Fjeset mitt så helt j***** ut[&:]
Så jeg skal aldri ha den igjen!!

Jeg hadde Implanon en stund ,men sluttet aldri å blø, så jeg tok den ut etter 4 mnd tror jeg det var...
Jeg la på meg x- antall kilo også, og var BARE sur og tverr. Var ingen god opplevelse for min del.
Så jeg skal ikke ha den igjen. Men jeg kjenner flere som ikke har hatt noen problem, så er nok veldig individuelt!

Jeg har hatt den. Både gode og kjipe opplevelser med den egentlig.
Fikk mensen annenhver mnd ca, og det varte i fem-seks dager. Humøret var ikke HEEELT på topp.
Men den holdt meg i det minste ugravid, hehe.
Ei jeg kjenner fikk faktisk hårvekst på halsen og rundt haka :S
Men om du har brukt ceracette minipillen på forhånd, så burde du vite ca åssen du reagerer på den. Ifølge legen min da. :)

Jeg vurderer å ta det selv, og her sa fastlegen at det anbefales å starte på p-piller som inneholder det samme først, bare for å se at man ikke reagerer negativt på dem. Slik at en slipper å ta den ut like etter en har satt den inn. 

la på meg sykt mye og blødde i godt over 1 år, kun med et par dagers stopp imellom. [:'(]

ORIGINAL: tuslerusle

Hvilke prevensjon valg har man egentlig , uten hormoner ? Har prøvd det meste med hormoner, p sprøyte, p plaster, p piller , men vil ikke ha noen av delene ! 

uten hormoner?
Kondom, og kobberspiral.

JEg fikk beskjed av gynekologen min om at jeg ikke burde bruke den, for jeg har tynne slimhinner. Det ville gjøre at jeg kom til å blø veldig ofte, om ikke konstant. Så du burde sjekke at du ikke har det før du setter den inn iallfall.

Back
Topp