Inotyl

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Lurer på om jenta mi blir mer sår av inotyl... Eller om det er tilfeldig? Hun sprekker opp i lysken og bak i rumpesprekken, og jeg lurer på om inotyl gjør det verre... Noen andre som har erfaring med det? Trodde inotyl skulle være så bra jeg.

Vi har enda ikke brukt noen kremer på sønnen vår, og han er heller ikke noe tørr eller sår (utrolig nok, da både jeg og faren har verdens mest følsomme hud). Vasker med ren olje, og smører med det etterpå. Han har også litt flassete hud i lysken, men det er ikke noe sårt, bare å vaske lett bort. Jeg ville prøvd å slutta med inotyol for en periode, og ikke brukt noe annet med sterke virkestoffer i. Prøv med vanlig ren matolje, solsikkeolje feks :)
om det er sopp må vel kanskje andre midler til, men..

Vi får la være å bruke det noen dager, og se om det blir bedre. Skal på seksukerskontroll på onsdag, så får høre da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har aldri opplevd det med den kremen. Og brukte den på storesøster også. Nå er jo sikkert det individuelt også, men vi er hvertfall veldig fornøyd med den.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes ikke inotyol er så god. Liker bedre bepathen eller bleiesalven fra burt bees

Bepanthen er super. Brukte den på såre brystvorter i starten også. Det beste jeg har opplevd mot sår stump var imidlertid en stift beregnet til tøybleiebruk som jeg hadde til storebror. Den var magisk. Sikkert derfor den het earth grow magic stick;) Men jeg har desverre ikke funnet den noe sted denne gangen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her sverges det til pudder på stumpen og alle andre valker :)
Storesøster brukte bare pudder i har aldri vært sår.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker jojobaolje vi, funker knall! Og så sverger vi til skylling av stumpen stedet for vasking med klut/servietter, tror det har stor betydning.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har en annen salve som heter earth mama angel baby bottom balm også. Synes ikke hun sprekker opp av den, men er litt skeptisk til den siden den lukter så rart. Fikk den i gave.

Back
Topp