Innvilget ks

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Da har jeg snakket med legen på sykehuset og jeg har fått innvilget ks i begynnelsen/overgangen til uke 38 dersom jeg ikke går i fødsel før det. Litt godt å tenke på at da er det i det minste satt en "sluttdato" for svangerskapet - hjelper litt på motivasjonen også nå som det begynner å føles tungt :)

Så flott Majalis!! Tenkte faktisk på deg i dag tidlig.. Lurte på hvordan det gikk med deg..? Men dette var gode nyheter.

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Gratulerer. Det synes jeg var en rettferdig og god beslutning av legen. :)
Da går det fort til du får møte babyen din. :)

Så bra :)
Nå får du bare prøve å nyte den siste tiden og glede deg til ventetiden er over :)

Så bra:) men for din del, så håper jeg egentlig det skjer noe før det:) det er i det minste en ende på alt da:) det er jo ikke mange ukene til du er 38:)

Kjempe flott, Majalis! :) Det har du virkelig fortjent etter alt du har vært gjennom... Da er det ikke lenge igjen før prinsen deres er her :)

Så flott :) Unner deg det virkelig etter alt du/dere har vert gjennom. :)

Så flott :) da vet du hva du har å forholde deg til å godt dem tok deg på alvor :)

Glad på dine veiene hvis dette er det du ønsker;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Så bra, deilig å ha en tid å forholde seg til når du har hatt så mange problemer i svangerskapet.

Så flott! Det må være godt å ha en dato å forholde seg til, selv om jeg kanskje syns de kunne ha satt det enda en uke tidligere. Men jeg har vel ikke stemmerett i dette tilfellet :)

Det var bra :) synes det er kjempefint at babyen din fortsatt holder seg inni magen din jeg, så blir den mer moden og vokser for hver dag :)

Back
Topp