Innvilget ks :D

Silckely

Elsker forumet
Januarhula 2014
Uten kamp og søknad og alt!! Hurra!! - viser seg at sist var medisinsk grunnlag ( det visste ikke jeg siden det ble akutt) haff! Deilig å få ut av verden! Venninna mi 6 mnd på vei fikk nei så jeg har tenkt MYE på den lange veien.. Men gud så deilig at noe for en gang skyld bare ordner seg :D

Så bra :)

Så bra!! :)

Det er bra at det ordner seg så slipper du å bekymre deg!! :D

Så bra :)

Så bra:) Kan jeg spørre hvordan du gikk frem for å få innvilga ks så tidlig uten å måtte kjempe for det? Har bare hørt om folk som må krangle seg til det.

Hvorfor fikk du det? Jeg vurderer sterkt å ta opp den kampen selv.

Jeg har lupus og sist endte det i ks.. De tror det er pga sykdommen derfor sa de bare på Sykehuset at siden jeg ønsket det og det gikk som det gikk sist så fikk jeg det nå og.. Uten medisinsk grunn er det veldig vsnskelig ;(

Jeg har lupus og sist endte det i ks.. De tror det er pga sykdommen derfor sa de bare på Sykehuset at siden jeg ønsket det og det gikk som det gikk sist så fikk jeg det nå og.. Uten medisinsk grunn er det veldig vsnskelig ;(

Da er det jammen ulike rutiner fra sykehus til sykehus når de innvilger ks. En av pasientene mine har også en reumatisk sykdom, og ho fikk avslag. Selv om ho har en sykdom, så er ikke det medisinsk grunn nok. Dette er på rikshospitalet.

Herlig!! Skal også ha KS, men legen sa det var alt for tidlig å søke om det endå ;) Men det står i min journal fra en overlege at eg aldri kan føde igjen pga operasjon, så stresser ikkje med det! Bebisen må jo ut liksom ;) Og noken andre veiar enn gjennom magen kjem den ikkje.. hehe...
SÅ godt å ha de utav verden!! Hipp hurra for det!!

bare lurer, vet du om en medisinss grunn kan være at forige fødsel endte med vanskeli skulderforløsning(babyen satt fast)... ? Vil ikke føde igjen, av mange grunner....

Da er det jammen ulike rutiner fra sykehus til sykehus når de innvilger ks. En av pasientene mine har også en reumatisk sykdom, og ho fikk avslag. Selv om ho har en sykdom, så er ikke det medisinsk grunn nok. Dette er på rikshospitalet.
Er vel litt spesiellt for min diagnose da de ferrste kan føde selv, og jeg prøvde en gang og det gikk galt.. Tror ikke det gjelder alle revmatiske lidelser ;)

Herlig!! Skal også ha KS, men legen sa det var alt for tidlig å søke om det endå ;) Men det står i min journal fra en overlege at eg aldri kan føde igjen pga operasjon, så stresser ikkje med det! Bebisen må jo ut liksom ;) Og noken andre veiar enn gjennom magen kjem den ikkje.. hehe...
SÅ godt å ha de utav verden!! Hipp hurra for det!!
Min erfaring fra andre er at det aldri er for tidlig å søke om noe som helst ;) lykke til!

Er vel litt spesiellt for min diagnose da de ferrste kan føde selv, og jeg prøvde en gang og det gikk galt.. Tror ikke det gjelder alle revmatiske lidelser ;)

Nå reagerer folk ulikt på sykdommer men jeg har hatt pasienter med lupus som har født vaginalt uten problemer. De ble selvfølgelig fulgt nøye opp. Jeg regner med at du allerede er inne i det tverrfagelige samarbeidet med revmatolog,obstetriker, nefrolog, hematolog og barnelege som skal følge deg opp med tanke på risikofaktorene både for deg og babyen. Du trenger absolutt ikke svare, du bare virka så åpen om det, men jeg synes det er interessant da jeg har gruppe/bassengtrening for reumatikere flere ganger i uka.

Har du gjort deg noen tanker på hvordan svangerskapet vil bli?

Nå reagerer folk ulikt på sykdommer men jeg har hatt pasienter med lupus som har født vaginalt uten problemer. De ble selvfølgelig fulgt nøye opp. Jeg regner med at du allerede er inne i det tverrfagelige samarbeidet med revmatolog,obstetriker, nefrolog, hematolog og barnelege som skal følge deg opp med tanke på risikofaktorene både for deg og babyen. Du trenger absolutt ikke svare, du bare virka så åpen om det, men jeg synes det er interessant da jeg har gruppe/bassengtrening for reumatikere flere ganger i uka.

Har du gjort deg noen tanker på hvordan svangerskapet vil bli?
Jeg tror ikke jeg hadde fått ks om dette var for at dette var første gang..

Har vært innom sykehuset i dag, og har og fått bekrefta at eg SKAL ha keisersnitt! Så då er det berre ein formalitet for legen og søke, slik at gynekologene kan innvilge søknaden :) Herlig å ha det bekrefta fra legen på sykehuset!!

Back
Topp