INNVIKLA!

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
Dette er innvikla, men jeg måå bare prøve å forklare..Lurer på når jeg ble gravid..min siste mens sluttet 20.april..og jeg så ikke kjæresten min i perioden 29.april-9.mai.. nå er jeg gravid, det første jeg tenkte var at det måtte ha skjedd mellom 20. og 29...men den 27./28. hadde jeg sååå ømme brystvorte, sånn som jeg har nå...tegnene kommer ikke så fort vel?! er det mulig at jeg ble gravid forrige syklus, men at jeg hadde mensen/festeblødning(?) etter at jeg ble gravid....NOEN SOM SKJØNTE DET? hihi..skjønner det ikke selv heller egentlig...hehe..må jeg vente til ultralyd for å finne det ut ?

de går ut etter 1. dag i siste mens... om du vet hvor lang syklus du har så kan du jo bruke terminkalkulatoren som er på babyverden.. viss ikke du har prøvd det da....[:D]  ikke helt lett nei

Hei[:)]
Jeg tror at du ble gravid rundt den 29april + - 1 eller 2 dager,vet ikke hvor lang syklus du pleide å ha men hvis dere hadde sex rett før den perioden du ikke så han så tror jeg nok du ble gravid da ja[:)]
Gratulerer nok en gang[:D] heldiggris[:)]

Men puppene mine var vonde allerede den 27...det er det jeg ikke skjønner..går vel ikke sååå fort før man får symptomer?

noen kan merke symptomer så og si med en gang egget er befruktet. Jeg TROR jeg hadde et befruktet egg en gang som ikke festet seg - fikk fryktelig ømme pupper, kvalm som bare det etc allerede 2 dager etter EL, men det gav seg når mensen kom....
(Det var MYE VERRE enn de ømme puppene jeg vanligvis har før mens...)

ORIGINAL: Paloma05

Men puppene mine var vonde allerede den 27...det er det jeg ikke skjønner..går vel ikke sååå fort før man får symptomer?

vet du når du hadde el da?kansje du hadde en tidlig el mellom 20 og 29(mest sansynlig den 27?)

vanskelig å si,men du får nok en ganske bra beregning på ul i uke 17/18[:)]

Hei[:)]
Mange får ømme pupper når de har EL og kramper i magen
Blir spennende å se etter du har vært på UL om noen uker[:)]

Symptomene kan godt komme veldig tidlig, ja:) Og det kan godt være du hadde tidlig EL, så det er ikke usansynlig at du ble gravid i perioden før den 29. Jeg har alltid hatt regelmessig syklus, men UL viste at jeg nok ble gravid nesten rett etter siste mens, så terminen ble flyttet nesten to uker tidligere enn menstermin.

Okei,da ble det litt klarere! Gleder meg masse til ul!!!:)

Tegnene kan komme veldig tidlig-begge gangene begynte de i uke 4 på meg. Ang "mens"/festeblødning så kan du nok ha blitt gravid i siste syklus. Mi søster opplevde det samme, men s mamma hadde "mensen" som vanlig i 3 mnd før hun plutselig fant ut at hun var 3 mnd på vei... 

Har hørt at spermen kan leve opptil 5 døgn inni deg..Men det er mulig at du har blitt gravid siste sirklus for jeg vet med min mor ho var nesten 5 mnd på vei da ho fant ut hadde vanlig mens frem til da.

Lykke til på UL

klem

Back
Topp