Innvendig/utvendig ul?

Ingrid_84

Elsker forumet
Jeg er førstegangsgravid (nå i uke 8) og har akkurat bestilt meg ultralydtime 6 april[:D] *gleder meg* [:D]

Det jeg lurer på er: Hva er forskjellen på innvendig og utvendig ultralyd?
Utvendig regner jeg med at er sånn vanlig med gele og sånn, men innvendig hørtes skummelt ut[8|]
Jeg spurte hun på kontoret jeg bestilte time av om det var greit å ta ul i uke 10 (om de kunne se om noe var galt og sånn da), og det var det, men hun visste ikke om det kom til å bli utvendig eller innvendig ultralyd, da det ble vurdert når jeg kom dit[:)]

Sikkert litt dumt spørsmål, men tenkte at je fikk spørre uansett...litt grønn på alt det her[8D]

innvendig er en slik dildosak de stikker opp en viss plass[;)] høres kanskj eskummelt ut men det er ikke det. ikke er det vondt heller[:)]

hehe ikke verre nei[:D] Men da skal det gå bra hehe[:)] Takk for svar...ble litt letta nå kjenner jeg[:)]

Da gjenstår det bare at spira holder seg der den er til da...gleder meg til å se den[:D]
Håper tiden går fooooooort frem til da[:D]

Dildosak[:D] haha! Jeg var på ul i forgårs og da tok de først utvendig, men jeg hadde ikke full nok blære til at de kunne se noe, så da tok de innvendig [:). Er egentlig helt greit. En slags dildosak, ja, men de stikker den bare et par cm inn [;)]

ORIGINAL: Jøsses...

Dildosak[:D] haha! Jeg var på ul i forgårs og da tok de først utvendig, men jeg hadde ikke full nok blære til at de kunne se noe, så da tok de innvendig [:). Er egentlig helt greit. En slags dildosak, ja, men de stikker den bare et par cm inn [;)]

haha ja mener ikke at du ligger der å blir pult av gynokologen  med ul-apparatet[:-][:-][:D][:D]

Men synes det er litt ekkelt i det de puter på en kondom på "dildosaken"........ da føler jeg meg litt dum...

ORIGINAL: SistemannIMagen

haha ja mener ikke at du ligger der å blir pult av gynokologen  med ul-apparatet[:-][:-][:D][:D]

haha [:D] kanskje flere damer hadde gått til gyn da [:D] nei, huff, tror jeg må ligge meg etterhvert [8|]

ORIGINAL: SistemannIMagen

hehehe enda godt det da hehe...hva gjør man ikke for den lille spira[;)]
Er sååååååå spent på å se...litt spesielt med første[:D]

Back
Topp