Innvendig/utvendig UL i uke 12

Happypig

Betatt av forumet
Jeg skal på 12 ukers kontroll,UL hos gynekolog. Vil gjerne ha med min kjære på dette. Men,er det noen som veit om det er innvendig eller utvendig UL da? Er det innvendig gidder man liksom ikke å ha med en ekstra "tilskuer" :p

23. Oktober 2014 <3

Tror det er utvendig. Var på UL når jeg var 10+2 og han ville ta innvendig, men vurderte utvendig da. Så når man er 12 uker på vei så vil jeg tro at det er utvendig:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Sniker fra september :) Jeg hadde utvendig i både 10+6 og 12+2! Så vil tro det er rimelig sikkert at det er utvendig.

Hadde utvendig i uke 10 å bebiss kunne ikke synes klarere så blir nok utvendig :-)

Innvendig ul fungerer like godt. Ligger barnet langt bak kan innvendig være bedre. Grunnen er jo at gjennomsnittet vil vokse opp av bekkenet rundt uke 12. Da er det enklere med utvendig.
Jeg har hatt innvendig ul sikker 10 ganger, både som gravid og ikke gravid. Har hatt mye mageproblemer /vonde cyster.
Det er mindre ubehagelig enn å ha en gyn.undersøkelse. Man kjenner nesten ikke at de har ul inni der;)

Jeg hadde utvendig i uke 10+3. Gikk kjempe fint det. Kunne se babyen godt :-)

Sendt fra Appen :)

Da satser jeg også på at det blir utvendig :)

Da jeg skal på ul selv den 31.mars :)

Jeg skal på innvendig ul 1. april og er da 10 uker på vei. Er så spent. :-) Aldri vært me på dette før og kjenner jeg gruer meg litt også. Er så redd for at det ikke skal være noe liv. Krysser fingre og tær.

Jeg har vært med på begge deler i uke 12 og man ser ting mye tydeligere på innvendig. Er ikke noe stress og ha med mannen på det. Han står ved hodet ditt og ser jo ikke noe særlig nedentil. Dessuten er det jo bare å bli vant. Fødsler er ikke noe vakkert syn ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt begge deler i uke 12
Den innvendige var privat på volvat. Den andre var på sykehuset.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp