Innvendig ultralyd for å sjekke morkakeplassering

Jozo

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Har fått time til å sjekke om morkaken faktisk ligger foran åpning som hun trodde, og eventuelt om den har flyttet seg. Har fått time allerede i uke 24. Tenkte først at det var bonus at jeg fikk se på babyen igjen- men når jeg dro nevnte hun at den ultralyden ble innvendig. Og da lurer jeg litt på om de også titter på babyen da eller om de bare sjekker morkakeplassering og så ferdig? :dead:
 
Var på sykehuset for to uker siden (var også da uke 24) og da sjekket de samme med innvendig UL. Så kun toppen av hodet til baby. Er morkaken de er ute etter å se.

Ble litt flau for sa «vi vet ikke kjønn, så ikke si noe» Han bare: «nei det er ikke formålet å avsløre det i dag» heldigvis med latter.
 
Var på sykehuset for to uker siden (var også da uke 24) og da sjekket de samme med innvendig UL. Så kun toppen av hodet til baby. Er morkaken de er ute etter å se.

Ble litt flau for sa «vi vet ikke kjønn, så ikke si noe» Han bare: «nei det er ikke formålet å avsløre det i dag» heldigvis med latter.
Takk, var det jeg var "redd" for!
Hadde din flyttet seg?
 
De sjekker nok først og fremst morkaken, ja. Jeg var også på en ekstra UL fordi det var usikkerhet rundt morkakens plassering i et tidligere svangerskap, men kan ikke huske det var innvendig. Men det var kanskje senere i svangerskapet.
 
Takk, var det jeg var "redd" for!
Hadde din flyttet se
Var på sykehuset for to uker siden (var også da uke 24) og da sjekket de samme med innvendig UL. Så kun toppen av hodet til baby. Er morkaken de er ute etter å se.

Ble litt flau for sa «vi vet ikke kjønn, så ikke si noe» Han bare: «nei det er ikke formålet å avsløre det i dag» heldigvis med latter.
Nei den ligger fortsatt over, men bare delvis. Men likevel nok til at det blir keisersnitt om den ikke flytter på seg. De sjekker igjen i uke 33 fikk jeg beskjed om. Og de sa at mange opplever i uke 33 at den har flyttet på seg. Fikk beskjed om at det var viktig å ta kontakt med føden om man begynte å blø selvom man vet at morkaken ligger feil. Lykke til.
 
Nei den ligger fortsatt over, men bare delvis. Men likevel nok til at det blir keisersnitt om den ikke flytter på seg. De sjekker igjen i uke 33 fikk jeg beskjed om. Og de sa at mange opplever i uke 33 at den har flyttet på seg. Fikk beskjed om at det var viktig å ta kontakt med føden om man begynte å blø selvom man vet at morkaken ligger feil. Lykke til.
Takk, lykke til, til deg og! ❤️
 
Back
Topp