Innvendig UL.

Ønskespiren <3

Andre møte med forumet
Har vært på UL i dag, alt var heldigvis fint med den lille! Men når jeg kom hjem har jeg hatt ubehag i magen og blod på papiret når jeg har vært på do :( er dette normalt?

D er veldig normalt å ha litt blo på papiret etter innvendig ul
Signerer dette :p

Du må huske at det er sjøre slimhinner der dem har puttet UL-staven. Det er av samme grunn noen får blødning etter samleie også. Og generelt så kan vi begynne og blø der uten grunn også bare for at slimhinnene er sånn under svangerskapet :)

Signerer dette :p

Du må huske at det er sjøre slimhinner der dem har puttet UL-staven. Det er av samme grunn noen får blødning etter samleie også. Og generelt så kan vi begynne og blø der uten grunn også bare for at slimhinnene er sånn under svangerskapet :)

Aha, tusen takk for svar [emoji16]

Har ikke opplevd å blø, men definitivt hatt ekstra ubehag etter innvendig UL. Vet ikke hvorfor... også hørt at det er veldig vanlig å blø litt :)

Forrige svangerskap så blødde jeg gjerne etter innvendig UL (og litt nå og da ellers, polypp og lettblødende livmortapp). Som de andre sier så er det veldig normalt ja, slimhinner og alt er jo ganske skjørt i svangerskapet. :)

Back
Topp