Innvendig UL i dag

TiraV

Gift med forumet
Han målte størrelsen på 9eggposer på høgre side, og sa det var 5-6mindre. Når han sjekka venstre side, var det så forferdelig vondt, at eg gløymde å følge med når han telte, men trur det var nokre færre der.

Er det nokon som husker kva dei hadde på ul, versus kor mange dei henta ut og kor mange som vart befrukta. Hadde vært intr. å høyre [:)]

DET ER SÅ SPENNENDE  [:D]

Hadde mange egg poser 10 på den ene siden og 6 på den andre. meste parten var store og fine. Men desverre var det BARE 3 egg til sammen i alle posene eg hadde. Så at legen var stressa og tok noe som de kalder flushing. det vil si at de kjørte egg posene inn igjen for å se om det var  flere egg. Men det ble bare 3. Dagen etter uthentinga ringte vi for å høre kos det stod til med egga . Da var det bare 1 egg igjen. Men det var da allså GULLEGGE som venta på oss.
E nå gravid i 14 uke og stor koser meg med hulleboeren[:)]

Så lykke til .Å husk du trenger bare 1 egg og MASSE POSETIVE TANKER. det siste er viktigt!!

Jeg hadde bare 1 stor eggposer på hver side og resten var små ...Etter 10 dager og økt doser måtte de bare hente ut allikevel...Husket jeg var veldig skuffet...Selve dagen fikk de ut 14 egg!12 av de var modne!!!Det visste seg at alle de små posene hadde også modne egg.Legen synes det var rart men kroppen vår er vel forskjellige[;)] 9 ble befruktet med ICSI og det var flere som delte seg men Riksen ville bare sette in en 2 delte også har vi en til på frys. Det går sikkert veldig bra med deg[:D] 9 er jo mange!!!!

De trodde jeg hadde fem men det viste seg å være seks....... Husker ikke hvor mange som ble befruktet, (man glemmer slikt fort...) men iallefall to og det ble satt inn to og jammen ble begge noe av :)
To gutter kommer i januar [:D][:D] 

Så husk at det er ikke nøye med hvor mange egg det er , som de andre sier, det holder med ett [;)]

Lykke til!![:D][:D]

ORIGINAL: jon blund

Hadde mange egg poser 10 på den ene siden og 6 på den andre. meste parten var store og fine. Men desverre var det BARE 3 egg til sammen i alle posene eg hadde. Så at legen var stressa og tok noe som de kalder flushing. det vil si at de kjørte egg posene inn igjen for å se om det var  flere egg. Men det ble bare 3. Dagen etter uthentinga ringte vi for å høre kos det stod til med egga . Da var det bare 1 egg igjen. Men det var da allså GULLEGGE som venta på oss.
E nå gravid i 14 uke og stor koser meg med hulleboeren[:)]

Så lykke til .Å husk du trenger bare 1 egg og MASSE POSETIVE TANKER. det siste er viktigt!!

Som jeg skulle skrevet det selv.. Bare at jeg hadde 21 egg poser... Men som deg bare 3 egg i. Men det ene var eggeskall og det andre ble ikke befruktet. Det 3. er nå et fint jentefoster[:)]

Så koselig å høyre alle desse historiene [:)] Får heilt tårer i augene eg [:)]

Det var egentlig mest for nyskjerrigheten sin skyld, og høyre litt kva som er mest "vanlig", men det er visst like stor variasjon som folk [:D] Men syns det var veldig spennende å høyre om det likevel!

Dei skal hente ut egga på tirsdag...Det blir spennende nokre spennende dager!!!

Jeg har elleve. Trodde egentlig han talte egg, men skjønner nå at det er poser... Eller? To er visst store og fine. Så da blir det spennende å se hva de får ut på fredag:)

Hos meg ble det tatt ut 15 egg.12 var bra, men bare 4 ble befruktet og 2 ble satt inn. Ingen ble lagt på frys.

Siste uttak fikk jeg ut 16 egg, men bare fire befruktet. Forrige forsøk fikk jeg ut tolv egg men bare ett egg befruktet som ikke var særlig bra...
Men første forsøket derimot fikk jeg ut 20 egg, og 7 fint befruktet.
Så litt forskjellig her, men jeg har jo dårlig befruktning i forhold til hvor mange egg de får ut da....

Back
Topp