Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde TUL i dag, legen anbefalte innvendig fordi det var enklest for han å se. Han tok utvendig mot slutten, slik at vi skulle få se forskjellen. Så ganske tydelig da også, men flere detaljer innvendig. Er 12+0 i dag.
Jeg visste ikke hva jeg gikk til på min første TUL, det var i uke 10 så trodde det kom til å bli innvendig men jordmora tok utvendig. Fikk se lille nurket ganske tydelig synes jeg da med armer og bein og det som hører til Og hjerteslagene var kanskje det mest magiske <3
Jeg fikk utvendig uke 10 når jeg var på sykehus pga blødninger. Da ville de bare se om fosteret levde.
Uke 11+5 var jeg på privat UL. DA kunne jeg velge. Siden det viktigste for meg bare vare å se om alt var bra, så ble det utvendig igjen
Sist graviditet hadde jeg privat ultralyd i uke 11 i København. Den var utvendig, og veldig tydelig og gjennomført. De har visst litt annet utstyr i Danmark.
Begynte med innvendig, men så at utviklingen hadde kommet såpass langt at hun kunne ta en titt med utvendig ul også. Definitivt bedre bilde ved innvendig, kom mye nærmere babyen og fikk et større bilde Selv om innvendig ul ikke akkurat er behagelig, så var det bedre enn utvendig på det tidspunktet, for hu måtte presse ganske hardt ned på magen min og mot den allerede "traumatiserte" blæra mi