Innvendig eller utvendig ultralyd?

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hvor lenge i svangerskapet er det vanlig å ta innvendig ultraluyd? Noen med erfaring?

De jeg har tatt etter uke 10 har vært utvendig!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Skal ta 10+3, utvendig regner jeg med :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så du kjønnet allerede i uke 10? :) så gøy!

Jeg såg det ikke men hun som tok ultralyden kunne se det hehe ;-) men hun var ikke heilt sikker men fikk det bekreftet i uke 18 da vi var på ultralyd :-)

Du da?? Har du våre på tidlig ultralyd å når har du termin?? :-)

Innvendig i uke 11, utvendig i uke 13 :-)

Takk for svar! Da er det vel helt sikkert innvendig på meg i uke 8 da. :)

Jeg hadde innvendig sist helt til uke 12 da tok de utvendig :)

Lykke til på UL :)

Blir spennende å se hva jeg skal, skal når jeg er 10+4 :)

Syns det høres skummelt ut med innvendig ultralyd når det er noe der inne. Har tatt tidligere når jeg ikke var gravid, og da gjorde det litt vondt. Men de sjekker vel andre ting når mann allerede er gravid. Og er vel mer forsiktig.

Jeg såg det ikke men hun som tok ultralyden kunne se det hehe ;-) men hun var ikke heilt sikker men fikk det bekreftet i uke 18 da vi var på ultralyd :)

Du da?? Har du våre på tidlig ultralyd å når har du termin?? :)
Så gøy da! :) Jeg har vært på 3 ultralyder til nå. SkaI på ny ultralyd i uke 12, kansje jeg får se kjønnet da :D I dag er jeg 7 +4 uker på vei :) Gleder meg veldig til 8.desember, termindagen :D

Så gøy da! :) Jeg har vært på 3 ultralyder til nå. SkaI på ny ultralyd i uke 12, kansje jeg får se kjønnet da :D I dag er jeg 7 +4 uker på vei :) Gleder meg veldig til 8.desember, termindagen :D

Er det ein spesiel grunn for at du har tatt så mangen eller er det bare for at du har lyst å gjøre det?? Jeg gleder meg veldig til 24 juni da er det min termin dato :-) :-)

Ja jeg gruer meg litt vis det blir innvendig når jeg skal en gang. Fordi jeg syns det var veldig ubehagelig sist jeg tok innvendig i forbindelse med celleprøve.
Men må jeg det så må jeg det :P da skal de jo bare se livmoren og huleboreren. Og ikke eggstokker og slikt. Mulig det er bedre??

Venninna mi var på ultralyd i uke 13 og da gikk det fint å se med utvendig.

Desember 2014

Bruker App

Jeg har tatt innvendig ul ca 2 ganger hver uke siden jeg ble gravid og det har gått kjempefint :) gjør ikke vondt!

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Back
Topp