Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
begge deler med første mann men tror d er inviduelt - kommer kanskje an på hvem du drar til ?
Jeg skal 12+3 og da jeg bestilte timen sa de at det ble utvendigSkal på ultralyd til uka, da er jeg 12 uker. Dere som har tatt ultralyd rundt denne tiden eller litt før, tok dere innvendig eller utvendig eller begge deler?
Jeg skal 12+3 og da jeg bestilte timen sa de at det ble utvendig
Jeg tok først utvendig. Men da så ikke legen så masse, så endte opp med innvendig. Og fikk mye bedre bilder og målinger.
Å skjønner godt hva du mener! Er veldig greit å være litt forberedt før man kommer dit Jeg spurte han jeg snakket med da jeg bestilte time men han visste ikke, ble overrasket da jeg fikk mld etterpå at han hadde spurt gynekologen og at det ble utvendigSå deilig å vite på forhånd da. jeg spurte også da de ringte meg, men hun i tlf var usikker. Hun sa at hun bare satt opp timer, så hun visste ikke.. Liker å ha på kjole eller noe langt hvis det blir innvendig, men hvis det blir utvendig blir jo det upraktisk
Ta på et langt skjørt og en T-skjorte/genser, så er du klar for begge delerSå deilig å vite på forhånd da. jeg spurte også da de ringte meg, men hun i tlf var usikker. Hun sa at hun bare satt opp timer, så hun visste ikke.. Liker å ha på kjole eller noe langt hvis det blir innvendig, men hvis det blir utvendig blir jo det upraktisk
Vet du med sikkerhet at du er så langt på vei som du tror? Hvis ja, så blir det sikkert utvendig, men hvis det er mulighet for at du er kortere på vei kan det hende de må bytte til innvendig pga "dårlig sikt"Skal på ultralyd til uka, da er jeg 12 uker. Dere som har tatt ultralyd rundt denne tiden eller litt før, tok dere innvendig eller utvendig eller begge deler?
Vet du med sikkerhet at du er så langt på vei som du tror? Hvis ja, så blir det sikkert utvendig, men hvis det er mulighet for at du er kortere på vei kan det hende de må bytte til innvendig pga "dårlig sikt"
Så deilig å vite på forhånd da. jeg spurte også da de ringte meg, men hun i tlf var usikker. Hun sa at hun bare satt opp timer, så hun visste ikke.. Liker å ha på kjole eller noe langt hvis det blir innvendig, men hvis det blir utvendig blir jo det upraktisk
Skjønte først ikke hvorfor du ikke bare kan ha på kjole på utvendig.. så brått skjønte jeg detSå deilig å vite på forhånd da. jeg spurte også da de ringte meg, men hun i tlf var usikker. Hun sa at hun bare satt opp timer, så hun visste ikke.. Liker å ha på kjole eller noe langt hvis det blir innvendig, men hvis det blir utvendig blir jo det upraktisk