innvendig eller utvendig tul 8+6?

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Skal på ultralyd i dag og lurer litt, tipper det blir innvendig, noe som går helt fint, men ville bare høre hva dere andre har hatt? :happy:
 
Der jeg har gått tar de utvendig fra uke 7isj. De har veldig gode ul-apparat. Er privat.
 
Vil tro det er innvendig. Sist var jeg på tul i uke 11+4, startet da utvendig men så mye mer innvendig. Mye mer detaljert :)
 
Jeg ble faktisk overrasket over innvendig 13+0 forrige svangerskap. Det mest vanlige er å skille på før og etter 12 uker har jeg inntrykk av.
 
Sniker.
Har tatt innvendig ut uke 14 faktisk hos min gyn. Har fått sykt mye bedre bilder av det enn venninnene mine som har tatt utvendig, for å si det sånn :p
 
Det ble utvendig, fikk utrolig gode bilder, og alt var veldig fint:smiley-bounce016
ble satt fram til 9+2, så 3 dager frem!
 
Fikk utvendig UL på vår lille sprellefant i uke 11-12 :) Tror ikke det er noe standard for dette, men at det kommer ann på utstyr, legens erfaringer og mors kropp.
 
Tok utvendig i uke 8/9, klarte ikke å måle noe nøyaktig i det hele tatt. Var en stor misforståelse rundt hele ultralyden, jeg trodde jeg skulle på tul, mens sykehuset trodde jeg skulle på oul, da fastlege ikke hadde pressisert at jeh ikke hadde regelmessig mens, men bare at siste bar i juni :hilarious:. Ultralydspesialist ble tilkalt men han ville ikke ta innvendig da jm fant hjerteaktivitet :hungover: i forige svangerskap tok jeg innvendig i uke 8+6
 
Back
Topp