Innv UL

trottisen

Forelsket i forumet
Skal på innv. UL i morgen!! Gleder meg skikkelig [:D]
Håper jeg får med noen bilder [:)]

Flere som skal, eller har vært på innv ul??

Jeg skal på ultralyd 15.juli! Gleder meg sååå!
Aner ikke om det blir innvendig eller utvendig, men antar det blir innvendig...

ska på onsdag ja..... ska bli kjekt å se at dor e liv

Jeg har vært på 3 stk alt [:)]
Neste til torsdag

Jeg har kjempe lyst til å ha en innvendig UL, men jordmoren min på sykehuset har ferie akkurat nå så må vente til ho kommer tilbake. Så tenkte å spørre om ho kunne ordne det i august en gang [:)]

ORIGINAL: LilleMy86

kan jeg spørre hvordan en invendig UL fungerer? [:)]

Gynekologen har en lang stang som h*n trer en kondom over, glidemiddel på toppen og stikker inn, og tar UL innvendig.
Må gjøre det slik i 1. trimester siden livmoren da er under skambeinet.

Hvorfor UL så tidlig? Er det fordi dere har hatt problemer med svangerskap tidligere?

For meg er det kun en ettersjekk fordi jeg hadde smerter i underlivet fredag for en og en halv uke siden.. Sist graviditet fikk jeg for å sjekke hvor langt jeg var på vei og venninna mi fikk fordi hun hadde en SA tidligere.. Er nok mange forskjellige årsaker :)

Hvor mye må dere ut med da i kroner for å få tidlig UL?

ORIGINAL: Savira

Spørs hva grunnen er det..
Jeg får henvisning ifra legen min fordi jeg er så nervøs. Da koster det meg ingenting..

Man får foressten en dildo-lignende sak, med kondom og glidemiddel på, oppi hufsa. Det er så vidt de tar den litt inn, så det gjør absolutt ikke vondt..

Jeg skal på innv UL 13 juli [:D] Bare 8 dager igjen ! NEDTELLING [:D]

Jeg har ikke fått henvisning, så jeg betaler selv. 900 kr betaler jeg, det er det billigste jeg fant.. :)

Man får foressten en dildo-lignende sak, med kondom og glidemiddel på, oppi hufsa. Det er så vidt de tar den litt inn, så det gjør absolutt ikke vondt..

Sorry at jeg ler, men "hufsa" har jeg aldri hørt før.. Den var ny... hihi[:D]

Sorry at jeg ler, men "hufsa" har jeg aldri hørt før.. Den var ny... hihi[:D]

Hehe.. Jeg er typen som kaller det for mye rart [:D] Blir nok ikke første og siste morsomme ordet det der nei [:D]

Jeg skal på tidlig Ul, men det er fordi jeg det er prøverør og jeg har fått satt inn to egg... det er vel vanlig når man har prøverør..

Jeg skal i uke sv. uke 7 [:D][:D][:D][:D][:D]

GLEDER MEG!!
Men nå er jeg overstimulert (store eggstokker,masse vann,)  også, så da må jeg kanskje inn flere ganger ...

I mine to andre svangerskap betalte jeg meg inn også, privat. Betalte 900 kr jeg også.. Mange år siden ! haha! 

Back
Topp