Inntektsskjema

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Når det gjelder inntektskjema som arbeidsgiver skal fylle ut, må man selv ordne med å få arbeidsgiver til å gjøre dette eller tar Nav kontakt med arbeidsgiver for å få hentet inn dette? Håper noen skjønte hva jeg mente, ble litt rart formulert kanskje :p

Nav sender krav til arbeidsgiver, men det kan være greit å spørre de etter en stund så du vet at de har gjort det;-)

Du bør enten be arbeidsgiver om å gjøre den ferdig, eller be en på nav om å si ifra til arbeidsgiver.. for ellers kan det ta laaaaang tid før det skje noe! etter min erfaring hvertfall ;)

Jeg fikk beskjed av arbeidsgiver at det ble ordnet fra lønningskontoret :) Så håper det går sin gang!

ok, så jeg kan altså bare søke om foreldrepenger også tar nav kontakt med arbeidsgiver for å få det skjemaet om jeg forstår dere riktig? :)

Jeg ringte selv til regnskapsføreren vår etter å ha snakket med sjefen. Så fikk jeg det tilsendt og sjefen fylte ut det hun måtte. Tenker å sende det arket sammen med søknaden min

Da jeg chattet med en fra NAV på foreldrepenge-chaten de har på nettsiden fikk jeg beskjed om at jeg selv må be arb.giver sende inn inntektsopplysninger. Obs obs om dere har tenkt å strekke permisjonen med ferie må dere få bekreftelse på det også. Her har jeg jo vært sykemeldt siden slutten av januar og har derfor ikke kunnet ta ut ferie, så den tas ut i desembermnd og min permisjon blir 4uker+1dag lengre

Da jeg chattet med en fra NAV på foreldrepenge-chaten de har på nettsiden fikk jeg beskjed om at jeg selv må be arb.giver sende inn inntektsopplysninger. Obs obs om dere har tenkt å strekke permisjonen med ferie må dere få bekreftelse på det også. Her har jeg jo vært sykemeldt siden slutten av januar og har derfor ikke kunnet ta ut ferie, så den tas ut i desembermnd og min permisjon blir 4uker+1dag lengre

Jeg har ikke fått tatt ut all ferien min,
og rekker ikke før jeg går ut i permisjon så jeg må også ta ferie i desember. Fikk et nytt skjema om utsettelse av permisjon som jeg kan fylle ut å sende inn min 6 uker før. Sikkert flere måter å gjøre det på :)

Jeg har ikke fått tatt ut all ferien min,
og rekker ikke før jeg går ut i permisjon så jeg må også ta ferie i desember. Fikk et nytt skjema om utsettelse av permisjon som jeg kan fylle ut å sende inn min 6 uker før. Sikkert flere måter å gjøre det på :)
Ja, han hos NAV nevnte det skjemaet om arbgiver ikke sender inn bekreftelse på ferien, men jeg håper jo å slippe det ekstra skjemaet :P synes det er komplisert nok dette med foreldrepengene ;) han hos NAV nevnte og at man ikke får ta ut ferien før tidligst 7.uken etter fødselen, ser ikke når i okt du har termin (bruker appen nå), men pass på så det blir riktig for dere da ;)

Ja, han hos NAV nevnte det skjemaet om arbgiver ikke sender inn bekreftelse på ferien, men jeg håper jo å slippe det ekstra skjemaet :P synes det er komplisert nok dette med foreldrepengene ;) han hos NAV nevnte og at man ikke får ta ut ferien før tidligst 7.uken etter fødselen, ser ikke når i okt du har termin (bruker appen nå), men pass på så det blir riktig for dere da ;)

Det er et skjema for alt ;) Skal holde tunga rett i munnen når man setter seg inn i det her altså. Jeg har termin 7. oktober så da skulle det gå bra :) Men takk for at du sa ifra for det var ikke jeg klar over!

Back
Topp