Inntektsopplysninger

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Trodde det var arb.giver som sendte dem til NAV?
Fått mld av NAV om at disse mangler og at jeg må sende dem inn innen 01.06 ellers blir søknaden avslått...

Dette har du jo krysset av for når du sendte søknaden. Jeg rekner jo da med at du har informert arbeidsgiver om at de må sende det?
Jeg fikk også samme mld, men arbeidsgiver hadde sendt det også :p latterlig system .. de har ikke kontroll på noenting hos nav - som vanlig får jeg vel si..

Dette har du jo krysset av for når du sendte søknaden. Jeg rekner jo da med at du har informert arbeidsgiver om at de må sende det?
Jeg fikk også samme mld, men arbeidsgiver hadde sendt det også [emoji14] latterlig system .. de har ikke kontroll på noenting hos nav - som vanlig får jeg vel si..
Kan ikke huske noe kryss? Annet enn at "andre sender det inn for meg". Arbgiver har fått skjema osv for å sende inn. Lurer på hvor lang tid det vil ta da... aaarh

Vil råde deg til å sjekke hvor lang behandlingstid det et i ditt fylke... vet at i enkelte er det opp mot 12uker:)og da begynner det å haste litt om man skal få invilget søknaden før barnet kommer...

Spent om jeg får samme beskjed, arbeidsgiver har sendt inn all nødvendig info til nav men ikke på det skjema som det sto om.
De har aldri brukt det skjemaet sa de kun til meg å de har tross alt sendt inn info om to kollegaer i fjor uten skjemaet så håper det går i orden:)

Ja jeg fikk samme beskjed dagen etter jeg hadde sendt søknaden og sendt beskjed til arbgiver om å sende. Så tror egebtlig det bare er en påminnelse og en frist de kommer med :)

I mitt brev så stod det at de hadde sendt forespørsel til arbeidsgiver, tror jeg..

Hos meg var nav ekstremt kjappe, og hadde evnen til å tenke sjæl. Så de brukte skjemaet for svangerskapspenger for å beregne foreldrepenger! Jeg er rent imponert!! Arbeidsgiver sendte skjema dagen etter at nav mottok mine papirer, men de klarte å tenke sjæl a gitt [emoji3]

Men push på arbeidsgiver!! Få de evt til å gi skjemaet til deg så du kan laste det opp elektronisk på søknaden din!

Kan ikke huske noe kryss? Annet enn at "andre sender det inn for meg". Arbgiver har fått skjema osv for å sende inn. Lurer på hvor lang tid det vil ta da... aaarh
Gå inn på dittnav og se om det står noe der. Der var det nemlig registrert at arbeidsgiver hadde sendt inn alt, samme dag som de sendte ut at de ikke hadde fått noe. Skikkelig bra system som sagt :p

Min arbeidsgiver sendte for meg. De gjorde det faktisk før jeg rakk å sende mine papirer. Jeg sendte min søknad på en onsdag og fikk den godkjent mandagen etter.

Fikk samme beskjed, men jeg viste at den kom pga de på refusjonskontoret er trege, så de kom aldri til å rekke å sende inn innteksopplysningebe tidsnok :p

Jeg har ikke sendt inn noe selv, arbeidsgiver sendte inn alle papirer, men er alikevel jeg som får beskjeden.

Fikk samme beskjed, men jeg viste at den kom pga de på refusjonskontoret er trege, så de kom aldri til å rekke å sende inn innteksopplysningebe tidsnok :p

Jeg har ikke sendt inn noe selv, arbeidsgiver sendte inn alle papirer, men er alikevel jeg som får beskjeden.

Du kan kanskje ringe arbeidsgiver og purre? De har ikke sendt inn for meg heller enda, men det er fortsatt litt tid til termin :)

Dette kommer an på arbeidsplassen og rutiner de har. Noen må ordne dette selv, mens andre steder så sender arbeidsplassen inn innteksopplysninger. Ta en telefon til sjefen din og hør :)

Noen av dere som krysset av for at dere skulle overta fedrekvoten? Men har fått avslag på dette. Trodde fedrene måtte søke selv, og var ikke klar over at man allerede nå måtte søke om å overta den eller søke om å dele permisjon.

Noen av dere som krysset av for at dere skulle overta fedrekvoten? Men har fått avslag på dette. Trodde fedrene måtte søke selv, og var ikke klar over at man allerede nå måtte søke om å overta den eller søke om å dele permisjon.

Gikk d ann å krysse av for d på søknaden? Trodde d var kun i etterkant av innvilget søknad d gikk ann å søke om å overta fars kvote på 10 uker jeg [emoji849][emoji848]

Fikk samme beskjed her også. Men arbeidsgiver skulle sende det inn, og hun sa det ikke var noe stress siden jeg får betalt av arbeidsgiver i permisjonen. Så et evt. Arbeidsgiver som får refundert penger senere av nav. :)

Gikk d ann å krysse av for d på søknaden? Trodde d var kun i etterkant av innvilget søknad d gikk ann å søke om å overta fars kvote på 10 uker jeg [emoji849][emoji848]
Men krysset du av for at begge skulle ha permisjon?:)

Back
Topp