Inntektsopplysninger til NAV for sent

Kristinanaa

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Juliknøttene 2022
Hadde søkt om foreldrepenger, men glemt å be arbeidsgiver om å sende Inntektsopplysninger med en gang. Nå er jeg bekymret for at nav ikke får det tidsnok. Noen som vet hva som skjer da?

Skal man få arbeidsgivere fra i fjor til å sende? For jeg har jo fått feriepenger fra de. Hadde glemt en jobb jeg hadde...så ille står det til med hukommelsen her :p

Ring Nav :) Ordner seg nok. Står vel at de kan avslå søknaden -- ikke at de automatisk gjør det!

Hadde søkt om foreldrepenger, men glemt å be arbeidsgiver om å sende Inntektsopplysninger med en gang. Nå er jeg bekymret for at nav ikke får det tidsnok. Noen som vet hva som skjer da?

Skal man få arbeidsgivere fra i fjor til å sende? For jeg har jo fått feriepenger fra de. Hadde glemt en jobb jeg hadde...så ille står det til med hukommelsen her :p

Jeg troooor ikke feriepenger skal være med i inntekts grunnlaget

Og søknaden blir garantert ikke avslått, du risikerer bare å få pengene dine litt senere utbetalt

Takk for svar.

Chattet med de, og de sa at fristen ikke har noe betydning, så lenge det kommer inn før saksbehandlingstiden. Lurer på hva vitsen med å sette den fristen da er? :p

Jaja.. nå kan jeg roe meg ned igjen. Sparke meg selv litt i baken for at jeg alltid er så treg. ;p

Er mange arbeidsgivere som ettersender, da noen er trege, så det går nok bra :) Men arbeidsgivere fra i fjor og feriepenger har ikke noe å si. Det er for i år.
De behandler søknaden, men venter på inntektsopplysnigene. De avlsår det ikke, men purrer på eventuelt arbeidsgiver eller deg.

Back
Topp