innstinkt!!!tatt feil??

småbarnsmamma

Glad i forumet
er det noen som har bommet helt på instinkt følelsen.... sist gang bare visste eg vi fikk en jente, fikk bekreftet det på ul også.
nå bare vet eg det blir en gutt, håper  det stemmer.
men er det noen som har tatt feil på dette?

Jeg må vente leeenge før jeg kan svare deg.. har på følelsen at det blir jente, men vil ikke vite før h*n blir født.

åååå... trodde vi ikke bomma der eg, eller håpte i vertfall!

Mitt instinkt har vært så utrolig sterkt hele tiden på at det er ei jente, at jeg fortsatt glemmer meg bort når jeg ser på klær, sengesett o.l at ender opp i jenteavd. Men legen sa at det 110% sikkert var en gutt. Det er¨nok en gutt, men klarer ikke å riste helt av meg følelsen på at det er ei jente...

Har kjøpt klærne han skal hjem i f.eks, men det føles så utrolig feil, for det stemmer ikke helt... Slitsomt!!!!!!

jeg hadde på følelsen at det var jente, skjønner ikke helt hvorfor, men....
Ul sa at det blir gutt, så da tok jeg feil [&:]

noen som har fødd, som tok feil??
kommer sikkert til og tro videre at d e gutt visst de sier jente, tar jo ofte feil på ul lov å håpe

har hatt på følelsen at det er en gutt jeg har i magen, hver gang jeg har drømt om småen har jeg drømt at det er en gutt.dette var da før ul.
så var veldig spent på ul....... der sa de det ikke var i tvil om hvilket kjønn det er, en liten gutt :-) men alle rundt meg sa det så ut som jeg skulle ha en jente, det gjør de nå
også

jeg har hele tiden trodd det er en jente...og på mandag var vi på ul og legen mente jeg hadde en liten jente i magen!! Det viktigste var uansett å se at alt sto bra til!![:D]

jeg trodde det var jente, men skal ha en liten gutt!! [:D]

vi "visste" at det vil bli en gutt helt fra starten av, og fikk bekreftet på ultralyd at det blir en gutt. kjenner en annen førstegangsfødende som også sverget at det måtte være en gutt, men hun har akkurat fått vite at det blir jente

Halloen.....
Jeg var nesten helt sikker på at det ble jente, Såh en del på jenteklær, OSV.....
Men tok visst feil, Fikk fikk vite at det bra sikkert var en gutt der.... [:D]

off ble litt usikker eg nå[&o] 
jaja det er nå at barnet er friskt som er det viktigste, hehe ser for meg samboer bo i sammen med "3jenter"

Har veldig sterk følelse at jeg kommer til å få jente, men får ikke vite det før i juni... [:)]

Jeg har aldri hatt noen følelse for hva det var. Skjønner ikke hvordan dere kan kjenne det altså. 

Back
Topp