innstillinger chat facebook! hjelp!

LilleLavendel

Forumet er livet
Jeg trykte på den greia som kom opp i chattevinduet på facebook. Husker jo ikke engang lenger hva det sto der, men var om jeg ville teste ut en ny funksjon der, hvor jeg fikk opp da de jeg har mest kontakt med eller noe? flere som har trykt på den?
nå står det jo nederst i høyre hjørne, som alltid, at jeg har feks 25 påloggede venner. Men når jeg da trykker der for å se hvem det er, så ser jg uansett ikke flere enn 10 av dem! og noen av dem er jo ikke pålogget engang. hvordan får jeg deaktivert denne nye funksjonen igjen? har gått inn på innstilligene hundreogørten ganger, men får ikke opp noe chatteinnstillinger jeg?
kriiise! hehe. takk for hjelp!:)

Vet ikke hvordan man får deaktivert den, så jeg lurer også på det.
Jeg trykket på den i går, så hos meg vises alle venner i chaten nå, men det er en grønn prikk ved de som er pålogget for øyeblikket.

josefine: ja, jeg vil helst se alle vennene, eller altså, jeg vil i alle fall ikke bare se ti av dem! hehe. ikke noen lur funksjon det der... rart hvis det ikke skal gå an å gå tilbake til den gamle funksjonen!

man kan ikke forandre det tilbake....emoticon

Liker ikke dette nye greiene.
For jeg liker og se hvem som er pålogget.
ikke hvem jeg har "mest kontakt med".
Og de som er på listen jeg ser, det er folk jeg ALDRI har kontakt med,
så hvorfor er de på den listen egentlig?

Snuppo og Sneipen skrev:

går det ikke???? KLIKK! åååh
er det mulig. det er jo folk jeg heller ikke har kontakt med! for en sykt klæønete greie. nå kliiiikker det!hehe

LilleLavendel skrev:

Snuppo og Sneipen skrev:

er det mulig. det er jo folk jeg heller ikke har kontakt med! for en sykt klæønete greie. nå kliiiikker det!hehe

står så fint: "mn kan jo søke om de man vil chatte med er pålogget"
JEG VIL IKKE SØKE, JEG VIL SE MED EN GANG HVEM SOM ER PÅLOGGET

Snuppo og Sneipen skrev:

LilleLavendel skrev:

Snuppo og Sneipen skrev:

står så fint: "mn kan jo søke om de man vil chatte med er pålogget"
JEG VIL IKKE SØKE, JEG VIL SE MED EN GANG HVEM SOM ER PÅLOGGET

du tuller med meg? kan jeg maile dem for å få tilbake det gamle på min profil? finner forsåvidt ikke noe mailadresse eller noe heller da, men........

hva tenkte de på når de gjorde dette da? er da virkelig ikke nødvendig å sitte og se på alle som ikke er pålogget? altså, jeg trenger ikke ha dem i min liste i chatten i det hele tatt. vil jeg se hvem jeg er kompis med, så trykker jeg da heller på vennelista til venstre? skjønner ikkeno. dette var jo noe av det mest klønete facebook noengang har gjort!

ganske teit i grunn..

men til venstre i amrgen er det jo små bilder av alle som er pålogget. med grønn eller grå/blå prikk. trykker du der, får du chatta med den personen. trenger ikke å søke.

nybolleiovnen skrev:
ganske teit i grunn..

men til venstre i amrgen er det jo små bilder av alle som er pålogget. med grønn eller grå/blå prikk. trykker du der, får du chatta med den personen. trenger ikke å søke.

men der kommer ikke alle opp. kun 16 eller noe sånt.
så man trenger og søke etter de som tilfeldigvis ikke dukker opp på disse bildene

Snuppo og Sneipen skrev:

nybolleiovnen skrev:
ganske teit i grunn..

men der kommer ikke alle opp. kun 16 eller noe sånt.
så man trenger og søke etter de som tilfeldigvis ikke dukker opp på disse bildene

pluss at det jo er mye mer tungvindt å se etter folk der da. folk bytter jo oprofilbilder hele tiden, og da ser man jo ikke sånn umiddelbart hvem som er på!

Drømmeren skrev:
Kan ihvertfall skjule den side baren på chat innstillingene

det er ikke det som er problemet.....

Snuppo og Sneipen skrev:

Drømmeren skrev:

Nei , men da slipper en ihvertfall å se på den og irritere seg over den tenkte jeg

Drømmeren skrev:

Snuppo og Sneipen skrev:

Drømmeren skrev:

Nei , men da slipper en ihvertfall å se på den og irritere seg over den tenkte jeg

det er ikke det at jeg ser den som irriterer meg. det er at jeg ikke ser alle som er pålogget der. "sidebar"'en kan godt være der hele tiden for min del.
bare man slipper og søke etter folk.

samme er det her, jeg ser jo ikke noen av de jeg har mest kontakt med, men de 10 første alfabetisk som er pålogget, for noe tull!! Blir jo bare folk med navn på A, B eller C som får chattet med hverandre sånn umiddelbart nå...

Back
Topp