Noen som har erfaring med de?
De heter Siesta Zaleplon 10 mg
De heter Siesta Zaleplon 10 mg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ActionPaction
nope...
men jeg har erfaring med antibiotika jeg fikk av en lege i egypt. den var så sterk at den grilla at som var av levende liv i magen - som aldri ble helt den samme igjen
så jeg ville kanskje prøvd ut litt forsiktig i første omgang?
ORIGINAL: valentinesbaby
hadde ikke tatt dem om det så snødde i helvete......
vet du at dem er ekte?
ORIGINAL: Fridasinmamma
vet du at dem er ekte?
Ekte hvordan da? De er kjøpt på et apotek i Egypt.. Sharmelsheik eller hva det heter der nede..
ORIGINAL: Oline
Tror jeg hadde vært redd for at jeg skulle sovne inn.
For godt...
har du prøvd stillnocht som du får (på resept) i norge?
vet du at dem er ekte?
Ekte hvordan da? De er kjøpt på et apotek i Egypt.. Sharmelsheik eller hva det heter der nede..
de trenger ikke være ekte selv om... er det som er så greit med respetbelagte tbl i norge. du får en garanti på at det virkelig er det innholdet i dem som leverandøren påstår...
tenk om du ikke tåler noen av virkestoffene?
Hmmmm.. navnet er kjent.. Bruker egentlig Imovane.. men de får man ikke så mye av.. og jeg sliter virkelig med nattesøvnen.. trenger bare en liten piff for å komme inn i søvnrytmen.. når jeg først har sovnet så sover jeg kjempegodt;[;)] Har bare problem med innsovningen..
vet du at dem er ekte?
de trenger ikke være ekte selv om... er det som er så greit med respetbelagte tbl i norge. du får en garanti på at det virkelig er det innholdet i dem som leverandøren påstår...
tenk om du ikke tåler noen av virkestoffene?
Hmmmm.. navnet er kjent.. Bruker egentlig Imovane.. men de får man ikke så mye av.. og jeg sliter virkelig med nattesøvnen.. trenger bare en liten piff for å komme inn i søvnrytmen.. når jeg først har sovnet så sover jeg kjempegodt;[;)] Har bare problem med innsovningen..
imovane og zopiclone virker faktisk bare om du er døsig i kroppen og klar for å sove... er du oppgiret er det nesten som å ta noe oppkvikkende.... (dett ere hvertfall min erfaring)
For godt...
Skjønner den tanken der.. har den litt jeg og.. hadde ikke venninnen min brukt disse masse (hun jobber på et stort sykehus her i Norge) så hadde jeg aldri puttet de i munnen min!
Selv om hun tåler dem, er det ikke sikkert alle andre gjør det...
(og synes det er litt skummelt at en ansatt ved et stort sykeuhs i norge bruker masse egyptiske innsovningstabletter[&:])
stillnocht (litt usikker på hvordan det skrives) er innsovingstabletter. har flere i fam som bruker dem (inkludert sambo og bror) og de er fornøyd med dem. tilsyneltanede uten bivirkninger og man blir ikke trøtt eller uggen dagen derpå.
man må som sagt ha resept, men jeg tror du får større "doser" enn av imovane. sambo fikk en pakke på 100 sist
For godt...
Skjønner den tanken der.. har den litt jeg og.. hadde ikke venninnen min brukt disse masse (hun jobber på et stort sykehus her i Norge) så hadde jeg aldri puttet de i munnen min!
Selv om hun tåler dem, er det ikke sikkert alle andre gjør det...
(og synes det er litt skummelt at en ansatt ved et stort sykeuhs i norge bruker masse egyptiske innsovningstabletter[&:])
Hvem har sagt noe om dette?
Og om man bruker innsovningstablett... og jobber på sykehus.. hva sikter du til? skummelt hva da?
Hvem som har sagt noe om hva?
Du skriver jo at hun venninnen din bruker disse pillene masse.
Og ja, jeg synes at det er litt rart at sykehusansatte ikke bruker vanlige "norske" medisiner, iallefall siden du tidligere i tråden påpeker at disse pillene er så sterke.
det syns jeg ikke er rart i det hele tatt. hvis det er noen som kan sette seg inn i hva utenlandske piller faktisk inneholder, og hvordan man bør dosere etter norske forhold, så er det vel nettopp folk som jobber med tabletter og medisinering til daglig
Ja, folk er jo foskjellige.
Jeg håper bare at jeg ved neste sykehusopphold blir behandlet av noen som bruker masse sterke innsovningstabletter.
Men jeg og HI hadde jo misforstått hverandre litt, så jeg vet nå at dette ikkje gjelder venninnen hennes.
Sov godt og drøm søtt[:)]
ORIGINAL: MorraTeFreja™
ORIGINAL: Fridasinmamma'
For godt...
Hun er lege, hun da?
Unnskyld meg, men du som småbarnsmor (eller mor generelt) tenker ikke særlig langt hvis du driver å medisinerer deg selv med piller kjøpt i utlandet.
Samme pokker hva som står utenpå pakken.
Kjøper du en Levi's bukse i samme land for for en tier, så vet du at det er fake......det samme kan være tilfelle med piller.